hallo
hier bij de bouw van een volvo fh 16 750

.
ik heb een volvo fh type lll kunnen bemachtigen

(waarvoor markioo nog Groote dank
)de chachie balken gekocht even als de de dwars balken,voor de rest matriaal wat ik nog had liggen wedico bladveren voor . rvs zelfgemaakte lucht ballen achter. stuur as 2x zelf gevreest alleen de wedico stuur koppen gebruikt. stuuring van 2e as zelf bouw. spadborden van het oude type volvo (tamiya)
bouwplan: het gaat een voorloper worden, hij staat al op lowride banden.
het is de bedoeling er een lage (speciaalvervoer) trekker van te maken met kasten wand achter de cabine, en tanken en zijbeplatingen tussen de voor en achter as en een mooi achter bumpertje met hamburgerlampen.
nog over de cabine, bij mijn weten door een duitser gemaakt (en hobby papilon verkocht ze ooit) waarvoor een dikke dikke pluim ,tuurlijk zitten er wat kleine dingen aan die je bij moet richten (warm water) en schuren, maar dit mag geen naam hebben .echt top werk.
op naar wat foto s
mvg bertus
hier bij de bouw van een volvo fh 16 750

ik heb een volvo fh type lll kunnen bemachtigen

bouwplan: het gaat een voorloper worden, hij staat al op lowride banden.
het is de bedoeling er een lage (speciaalvervoer) trekker van te maken met kasten wand achter de cabine, en tanken en zijbeplatingen tussen de voor en achter as en een mooi achter bumpertje met hamburgerlampen.
nog over de cabine, bij mijn weten door een duitser gemaakt (en hobby papilon verkocht ze ooit) waarvoor een dikke dikke pluim ,tuurlijk zitten er wat kleine dingen aan die je bij moet richten (warm water) en schuren, maar dit mag geen naam hebben .echt top werk.
op naar wat foto s
mvg bertus