V
Volvo FH
Guest
Goedendag allemaal, zoals jullie zien ben ik nieuw hier, mijn naam is Sjoerd.
dit is mijn 2de tamiya vrachtwagen, de eerste heb ik verpest door hem zelf te spuiten en nu heb ik hem naar een spuiter gebracht, al bijna een jaar geleden. ik ben dan ook weer verder gegaan aan mijn tamiya truck omdat ik dit forum zag en toen begon het weer te kriebelen.
Ik weet nog niet precies hoe die gaat worden, ik heb al wel 2 staanders en een achterbumper, maar deze is eigenlijk voor een amerikaanse truck en van wedico dus die past net niet mooi. Ook heb ik een bullbar (koeienvanger) die ik er waarschijnlijk ook op zal gaan monteren.
Vandaag heb ik de luchthoorns erop gezet. Hier wat foto's ervan:

ik zou graag meningen en tips willen.
Ook heb ik een paar vragen:
dit is mijn 2de tamiya vrachtwagen, de eerste heb ik verpest door hem zelf te spuiten en nu heb ik hem naar een spuiter gebracht, al bijna een jaar geleden. ik ben dan ook weer verder gegaan aan mijn tamiya truck omdat ik dit forum zag en toen begon het weer te kriebelen.
Ik weet nog niet precies hoe die gaat worden, ik heb al wel 2 staanders en een achterbumper, maar deze is eigenlijk voor een amerikaanse truck en van wedico dus die past net niet mooi. Ook heb ik een bullbar (koeienvanger) die ik er waarschijnlijk ook op zal gaan monteren.
Vandaag heb ik de luchthoorns erop gezet. Hier wat foto's ervan:

ik zou graag meningen en tips willen.
Ook heb ik een paar vragen:
- Waar kan ik goede accesoires vinden, zoals een mooie achterbumper, verstralers, mooie wielen etc.
- Als mijn vrachtwagen rijd dan geeft die een raar piepje iemand enig idee waar dat aan zou kunnen liggen?
Laatst bewerkt door een moderator: