De voorwielen van mijn truck staan een beetje 'scheef', die wielen hebben dus een camber.
Dit vind ik storend[ om te zien]
Nu lijkt de originele as van een aluminium giet/pers deel te zijn, misschien nog erger, van zamak/zamac, wat veel gebruikt wordt voor die-cast.
Ik weet niet hoe dit gekomen is; het moet echt wel het as lichaam zelf zijn; er zit geen speling op de fusees of de wielen.
Vraag: is er iemand met ervaring om dit recht te persen?
Dus, hoeveel vervormbaarheid zit er in dit materiaal?
Als het van plaat alu was geweest, of van staal, dan was ik hier zonder meer aan begonnen, en de zaak recht gezet, maar ik heb even geen zin om de as te breken, omdat het materiaal te bros is.
Ergens een ervaring deskundige hier?
Bedankt,
Cor
Dit vind ik storend[ om te zien]
Nu lijkt de originele as van een aluminium giet/pers deel te zijn, misschien nog erger, van zamak/zamac, wat veel gebruikt wordt voor die-cast.
Ik weet niet hoe dit gekomen is; het moet echt wel het as lichaam zelf zijn; er zit geen speling op de fusees of de wielen.
Vraag: is er iemand met ervaring om dit recht te persen?
Dus, hoeveel vervormbaarheid zit er in dit materiaal?
Als het van plaat alu was geweest, of van staal, dan was ik hier zonder meer aan begonnen, en de zaak recht gezet, maar ik heb even geen zin om de as te breken, omdat het materiaal te bros is.
Ergens een ervaring deskundige hier?
Bedankt,
Cor