Voor de EZ* crashers onder ons....

Klopt wel sander, maar zeker voor FPV maakt het (zoals jij ook al zegt) niet zo uit. Je ziet je toestel toch niet :P hahahaha

maar goed, dan zal het toestel toch wel wat goedkoper geleverd moeten kunnen worden, wil het interessant worden, want NU (vanuit HK) is het net zo duur als een echte ez-kit.

Yep, in Duitsland voor €56,60. Komt nog €9,90 verzendkosten bij maar als je meerdere tegelijk koopt, blijft het €9,90 (tot 10kg en/of max. 0,75m³). Drie dagen later hebbe-hebbe. 8)

daarom dus.

bij Hk komen er vanuit DE 9,90 dollar shipping bij, maar het is nog maar de vraag hoe duur het model zelf gaat worden daar.

mja, dat ging hier ook door mijn hoofd :P maar dat gaat het vrouwtje niet goed vinden :P hahahahha

dus toch maar 1 om de ez* van een maat te vervangen (die heel toevallig gisteren totall is gecrashed)

15,..... sorry sander, dat vind ik echt TE..... gun een ander ook een kistje zeg, maar goed, die discussie hebben we over HK opkopers en doorverkopers al vaker gehad.

en nu? verkopen voor 37,50 dan?

:lol: Nuance in forum posts is soms lastig.

De treurige waarheid is dat iemand anders waarschijnlijk WEL de boel heeft opgekocht. ;)

ahhhh pcies, soms moeilijk door tekst en lachebekjes te lezen ;) srry ;) hahaha

we wachten tot ze er weer zijn, en dan bestellen we gewoon :)

Binnen onze club zijn er in ieder geval drie die hem hebben gekocht (and it wasn't me). :p En 2 daarvan gaan in ieder geval als FPV-vlieger gebruikt worden.

En terecht!

Ik heb email alert aan staan, mag er van het vrouwtje 1 op de plank leggen voor als de nemo de geest geeft :P JEUJ :P hahahah

Vliegt toch relaxed zo'n ex*, dus ook voor mij als fpv toestel prima geschikt denk ik :)

Back