voor de neon freaks

..........zoals al vele malen in dit forum aangegeven en naartoegewezen :wink:

maar voor de nieuwe forumbezoekers zeker een kijkje waard, mooi spul.

24 dollar voor een stukje lichtgevend plastic is iid vrij prijzig

Die ledjes en ander lichten zijne........ een beetje te duur :P

Weet iemand hoe je dit kan namaken die ledjes van als je gaat rijden dat je ledjes aan gaan? :lol:

ja dat is heel simpel zelf te maken.
je doet een draadje strippen en die laat je langs een geddelte van je gas servo lopen dan laat je daarnaast een stukje folie lopen en als je gas geeft schuift je langs het folie en maakt kontakt dat geheel zet je tussen een lap en voeding en klaar.

Heb je hiervan een tekenig ofzo iets?
Of kan je laten zien waar je wat moet plaatsen en hoe?

er zijn ook kant en klare units die je gewoon op je servouitgangen aan sluit

Kijk is in dit topic hier staan wat foto's schema's en wat uitleg hoe je zoiets kan maken voor je eigen RC auto.

http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3601

heb ff in me Lambo kap led's gemaakt.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Hallo allemaal,

Het heeft even geduurd maar we hebben het eindelijk voor elkaar. De blauwe Neon High Bright Kits zijn eindelijk uit voorraad leverbaar. Ik had beloofd dat ik het hier zou melden zodra we ze klaar hadden. Hier kan je ze vinden:

http://www.netshop.nl/shop/rc/enter.html

Ron.

Hé Pasqual,

De kap van je lambo ziet er super uit!
Hoe heb je de leds aangebracht in de kap?
Zou je mij dat stap voor stap kunnen vertellen?
Ik heb zelf ook deze kap, maar ik kom er niet uit.
Heb je ook de achterverlichting erin zitten?

Ik hoor het wel,

Groetjes
Arjen

He Arjen

Je heb toch die 3D lightbuckets bij je lambo kap daar heb ik in elke bucket 2 ledjes gedaan 1 van 5mm en 1 van 3mm. Toen heb ik de gaatjes gemaakt de buitenste zijn 5mm en de binnenste zijn 3mm.

en verder is het de draadtjes aansluiten en dan de goede weerstandjes berekenen. In een ander topic wordt dat uitgelegt ik geloof dat die in het brandstof forum staat.

en ik heb geen achterverlichting die moet er nog inkomen maar heb ik ff geen tijd voor.

He Pasqual,

Thanks voor de tip...
Maar ik zie dus dat jij de verlichtingset zelf gemaakt hebt... dat heb ik dus niet, die van mij is een standaard set met twee witte en twee rode led's.
Die aan de voorkant heb ik nu af, maar voor achter moet ik nog even verzinnen hoe ik dat oplos!

Groetjes

Arjen

Back