Vooraankondiging 10 mei MiMi-cup bij de RMVV Vlaardingen

DSC_0345.jpg

Ja hij was weer geweldig. Hans en ik hebben deze MiMi-cup 2 met plezier georganiseerd. Jullie bedankt voor de gezelligheid en sportiviteit. Het goede weer heeft hier zeker geholpen. Wie er niet bij was heeft heel wat gemist :)
Ik heb van Nico al een zooi foto's gekregen ga ik zo een stel plaatsen. Hans heeft de foto's van de prijsuitreiking en volgen ongetwijfeld.
Bommel gefeliciteerd met de winst, draag deze met eer :)

Groet

Frans

Laatst bewerkt:
Frans en RMVV hartelijk dank voor de gezellige dag! Wat mij betreft de beste moederdag ooit! ;-)

Lekker met een groepje vliegen blijft toch het leukst!

Leuk om weer eens met de Mimi's te hebben gevlogen! Het blijft een uniek bakkie

Tot de volgende ronde!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een top vliegdag gehad!
hans en frans bedankt voor de organisatie.

Bommel, gefeliciteerd met het winnen van deze cup! Terecht met zo'n steile leercurve..

Dank dank, voor mijn gevoel is de leercurve minstens zo steil als de launches van de Mimi's (of wat daar voor door moest gaan). Thanks!

3:38..............EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!.......HAHAHAHAH.........!!!!!!!

leuk filmpje hoor!

En ik denk dat er dit najaar een deel 2 komt in Montfoort ;-) (omdat dit zoooo leuk is, en om een beetje het gemis van de 2014 cup goed te maken )

Laatst bewerkt:
Leuk! Wil ook mee doen. Jammer dat ik vorige week plannen had met moederdag. Ben nu deze week vlak bij Terlet op een vakantiepark. Lekker kunnen vliegen al is het vrij turbulent voor de mimi. Krijg er r een krachtige werp-arm van :)

Mooi hoor, Daar waar de FIFA al jaren over discussieert heeft de mimi cup wedstrijdleiding gewoon al: de videoscheidsrechter. Ik meen ergens een "Hansje" te zien... Verder valt het me met het bekijken van de beelden op dat de rode vleugels helemaal niet beter vliegen...

Oei, Frans.... ik zie dat ik een driehoekig steuntje links ben vergeten terug te plaatsen. Gelukkig niet aan de werpzijde... zou dat goed gaan?

Man, je had die vrille moeten zien die tot dit euvel leidde... onherstelbaar out-of-control. Wel een les geleerd... broer(tje) laten sturen... ging drie keer goed en daarna... wat minder. Niemeerdoen.

Maar Franck, als ik een koopman van zijn waar moet afhelpen moesten we dat maar eens doen. Op de volgende Mimi-cup is een Anfänger-bonus natuurlijk niet meer te behalen voor me. Vooruit dan maar!

Back