Beste,
binnekort wil ik mijn eerste bootje gaan bouwen:
De pollux van graupner
Zo komen er toch wat vraagjes naar boven:
-wat voor electra moet erin :?:
-welke verf gebruik ik :?:
-welke zender gebruik ik :?:
-hoe zorg ik dat ik kan slepen zonder de boot uit elkaar te trekken :?:
De verf wil ik wel anders doen bij deze boot. De kleur indeling zoals op de foto spreekt mij namelijk niet aan. De blauwe rand wil ik gewoon zwart hebben.
Is het mogelijk de tamiya zender te gebruiken(het is wel een stuurwiel, geen knuppel-of hoe heet zo eentje?- zender)
Verder wil ik als het mogelijk is de boot een beetje aan kleden met wat reddingsboeien en dergelijke. Welke maat voor redings boei moet ik hebben? De schaal van de boot is 1/100.
Dit word de electra waarvan ik zeker ben dat het erin komt, deze zal ik dus aanvullen als ik over meer zeker ben. Op het moment ben ik alleen nog zeker over het motortje
:
-Motor Multispeed 140 (graupner)
Vaartregelaar 6Volts 2Amperes Nr. 2735 (graupner)
binnekort wil ik mijn eerste bootje gaan bouwen:
De pollux van graupner

Zo komen er toch wat vraagjes naar boven:
-wat voor electra moet erin :?:
-welke verf gebruik ik :?:
-welke zender gebruik ik :?:
-hoe zorg ik dat ik kan slepen zonder de boot uit elkaar te trekken :?:
De verf wil ik wel anders doen bij deze boot. De kleur indeling zoals op de foto spreekt mij namelijk niet aan. De blauwe rand wil ik gewoon zwart hebben.
Is het mogelijk de tamiya zender te gebruiken(het is wel een stuurwiel, geen knuppel-of hoe heet zo eentje?- zender)
Verder wil ik als het mogelijk is de boot een beetje aan kleden met wat reddingsboeien en dergelijke. Welke maat voor redings boei moet ik hebben? De schaal van de boot is 1/100.
Dit word de electra waarvan ik zeker ben dat het erin komt, deze zal ik dus aanvullen als ik over meer zeker ben. Op het moment ben ik alleen nog zeker over het motortje

-Motor Multispeed 140 (graupner)

Vaartregelaar 6Volts 2Amperes Nr. 2735 (graupner)