Voorbereiding subsail

Ik heb geen bootje kunnen bemachtigen,mischien heeft iemand een werphengel met een flinkstuk lood er aan ,daar kun je ook nog een behoorlijk eind mee komen.
Er moet ook nog rekenign mee worden gehouden dat we met volle accu's komen want er zal waarschijnlijk geen spanning aan wezig zijn ten zij iemand een klein generatortje in huis heeft en die mee kan nemen.

Tot zatedag rond elf uur.

Gr.Joop

ik reken op je professioneel advies inzake schuren en plamuren, joop (en natuurlijk ook de anderen!)
de CB komt mee ter beoordeling

Hoi,

Als er iemand een héél lang touw heeft, dan zorg ik wel voor een klein slepertje die er naar toe kan varen.
Het is tenminste iets......

Tot zaterdag.

Douglas

Ik zal een (trek)koort meenemen. Deze is 200 meter lang en zeer sterk. Daar moet mee te slepen zijn!!!

Helaas heb ik in mijn kennisen kring geen mensen zitten met een agregaatje. Mijn ouders wonen overigens op ongeveer 1 km van de vaarvijver. Als er mensen zijn die met een (snel)lader accus willen opladen, en de accus kunnen los uit de boot worden gehaald, geen enkel probleem of ze even te laden.

Groetjes:

Mathijs

aangezien er voor zaterdag 25 graden wordt aangegeven vind ik het vreemd dat niemand voorsteld een zwembroek mee te nemen.

;-)

wie weet tot zaterdag. Ik ben zeker van plan om een stukkie om te rijden voordat ik naar mijn eigen vereniging ga.

Jan de K zei:
aangezien er voor zaterdag 25 graden wordt aangegeven vind ik het vreemd dat niemand voorsteld een zwembroek mee te nemen.

;-)

wie weet tot zaterdag. Ik ben zeker van plan om een stukkie om te rijden voordat ik naar mijn eigen vereniging ga.

Dus Jan neemt een zwembroek mee ?

Zwembroek (grote maat) zal ik in de auto leggen. naast de knal oranje "torpedo" (SW-v1)

Typhoon en U25 gaan niet mee, omdat bij eigen vereniging ik niet met de duikboten in de wedstrijd uit de weg kan en de kofferbak dus voor andere spullen "bezet" heb.

Hoi Mathijs & de rest,

Het was weer een geslaagde dag, het geluk was het weer. Helaas heb ik geen foto's kunnen maken, maar er waren
genoeg fotografen aanwezig....... Leuk om alle mensen weer eens te zien.

@ Mathijs, bedankt voor de organisatie. Zelfs een ei werd ter plekke klaargemaakt. :thumbsup:

Douglas

Mooi weer, mooie boten en weer wat wijzer.
Mathijs bedankt voor de organisatie de foto's heb ik naar je toe gemaild.
Mart

Ik vond het ook erg gezellig en met het goede weer kon het niet meer stuk. Misschien is het een leuk idee om daar (of ergens anders) nog een keertje te gaan varen. Gelukkig was de SAR uitrusting niet nodig en zijn alle schepen veilig teruggekeerd.

Ik heb vandaag in ieder geval weer een hoop mogen leren, van het ompolen van servo's, mixen van het voorste duikroer, uitslagen maken van een X-craft romp, mallen maken, het vaargedrag van een lafayette, de montage van een LTR2, het belang van goede verbindingen en een failsafe............ en dat mijn motoren veel te vee stroom trekken. Het laatste zal moeten worden opgelost maar zal zeker een grote hoeveelheid tijd kosten.

Wel ben ik net als douglas beniewd naar de diverse foto's van de fotografen onder ons.

Groetjes:

Mathijs

Het was een gezellige dag,wij werden ontvangen met gebakken eieren en spek met dank aan de catering-Mathijs-verder was het vrij varen tot dat de zend en boot accu's leeg waren.Foto's volgen nog.

Gr Joop

Hallo allemaal

Hier volgen dan enkele foto's,als eerste een van onze kok in de kombuis en nog bedankt voor de voor treffelijke verzorging

spapendrecht071ez1.jpg

Hier onder dan de andere foto's.

spapendrecht009rq1.jpg

spapendrecht018kx3.jpg

fotospapendrecht019mq8.jpg

fotospapendrecht022en6.jpg

fotospapendrecht027np3.jpg

fotospapendrecht038ki7.jpg

fotospapendrecht042vt5.jpg

fotospapendrecht047ie2.jpg

fotospapendrecht051hy1.jpg

fotospapendrecht057ga7.jpg

fotospapendrecht067cu5.jpg

Ik heb nog meer foto's maar dielijken teveel op elkaar.

Gr Joop

Aiiii jammer, ik woon in Dordrecht en ik heb voor mijn profielwerkstuk een duikboot gemaakt (hij kan slechts duiken en stijgen). Als ik dit eerder had gelezen had ik zeker even langsgekomen met mijn duikende PVC pijp, had me erg leuk geleken. Mooie foto's in ieder geval!

Het was super weer en mooi strak water.
ik vond het goed georganiseerd en verrast dat er een kok bij was.
Leuk om zo kennis te maken en resultaat van anderen te zien.
volgende keer probeer ik mijn duikers bij mij te hebben.

tot dan !

Hallo allemaal,

Dit was mijn eerste bijeenkomst (helaas nog zonder eigen boot). Betekend dat ik m'n handen vrij had voor foto's. Ik heb dan ook vrij veel foto's gemaakt (gooi nooit wat weg, slechte eigenschap, weet ik), dus posten is wat problematisch. Ik heb even een tijdelijke webpagina gemaakt waar de verkleinde afbeeldingen op staan. Mocht iemand behoefte hebben aan de orginele grootte, stuur dan even een bericht met welke foto's je wilt en waar ik ze heen kan sturen (geef ook even de max. grootte van de mail aan).

Je vind de foto's op http://www.annaars.net

Verder: Top bijeenkomst, ga zeker vaker komen (om te beginnen natuurlijk in Lelystad)! Leuk om de gezichten eens te zien bij de namen die ik al langer tegenkom op het forum. Dank aan de aanwezigen voor de tips en info!

[edit: zag dat m'n naam weggevallen was, alsnog toegevoegd]

Groet,
Ronald

Hallo Annaars,

Zeer leuke foto`s :worship: en het ziet er ook zeer gezellig uit,heb nu ook al veel spijt van dat ik toch even langs ben geweest met mijn boten.

maar goed misschien de volgende keer.

Back