Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dus fairplay
Natuurlijk, maar zoals jijzellf al eerder aangaf "Ruim vanaf downwind aan komen en niet cross door de andere heen (wat helaas wel gebeurt)" is zeker een reden om dit opnieuw te benadrukken.Ik wil het ook zeker een leuke hobby/sport houden voor mijzelf en ook voor anderen.
Van mij hoeft dat doellanden niet zo bij F5J. Er valt weinig te verdienen. Het verschil wordt bijna uitsluitend gemaakt door vol vliegen en start hoogte. Hoe doen ze dat bij F3K?
Een vooraf bepaalde landingsrichting is ook niet zonder risico. Zeker bij toenemende wind.
@jan, heb je je Maxa's al mogen ontvangen ? Ik ben benieuwd naar je eerste indrukken. Of staat op je profielfoto ??
Van mij hoeft dat doellanden niet zo bij F5J. Er valt weinig te verdienen. Het verschil wordt bijna uitsluitend gemaakt door vol vliegen en start hoogte
Hoi Pascal,
Zoals ik al eens eerder in het F5J forum opmerkte: ook voor mij hoeft die doellanding niet
Toch terugsturen met je verhaal erbij. Heb hetzelfde gehad met Kontronik en heb toen inderdaad een coulance regeling aangeboden gekregen.
Rick
@ Peter,@jan, heb je je Maxa's al mogen ontvangen ? Ik ben benieuwd naar je eerste indrukken. Of staat op je profielfoto ??
@xatMaxa's = is meer dan 1 ??
Maar op zijn profielfoto staar er maar 1 ??