Voordeel van diffs in mijn TT-01

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje over de pinion gear. Ik heb in mijn TT-01E een 21T gear zitten. Als ik er nu 20T of 19T in doe, Hoelang kan ik dan ongeveer langer rijden? En hoeveel maakt het uit voor de snelheid?

Mvg, Niels

Probeer het en je hebt antwoord op je vragen ;)

Maar verwacht van beide niet heel veel verschil.

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje over de pinion gear. Ik heb in mijn TT-01E een 21T gear zitten. Als ik er nu 20T of 19T in doe, Hoelang kan ik dan ongeveer langer rijden? En hoeveel maakt het uit voor de snelheid?

Mvg, Niels

Een accu met meer capaciteit heeft veel meer invloed op je rijtijd! Dat je nou bijvoorbeeld 1 minuut langer kan rijden met je TT-01 lijkt mij ook niet het gewenste verschil.

Wat voor accu en motor heb je nu in je auto zitten?

Wel opletten met zo een snelle motor in een tto1. Je diffs krijgen het wel moeilijk met deze motor. Tenzij je er wat aan 'getuned' hebt.

Een kwartier met je 4600 accu en een 9T brushless is een heel nette tijd.
Langer dan dat is niet direct haalbaar. Of je moet al een hele kleine pinion kunnen gebruiken en geen snelheid overhouden.

Wij rijden met een 4900 lipo en 13.5 turns ook ongeveer een kwartier! en das al meer dan we deden met onze Normale cellen!

Yep,

Dus dat is 2 keer usd 12.50...

Ik zou zeggen, doorsparen voor een andere auto wat je ook al in een andere topic heb aangekaart:D

Succes en misschien tot ziens op MACH

Halewijn

Maar ik hou mijn TT-01e ook nog wel om gewoon lekker op straat enz. te rijden. Dan is het denk ik wel verstandig om die diffs te bestellen? Zo duur zijn ze nou ook weer niet.

Als je nou eens de zoek funktie gebruikt dan vind je het zo.
Er is al zat geschreven over de voor en nadelen van een one way, spool enz......

heey giga nielsje, als je een topic verander van `n pinionvraag naar vragen over diffs,
dan zou `t handiger zijn om van de beginpost de topic-titel te veranderen.
of een nieuw topic te openen..

mischien dat je dan meer reacties krijg ;-)

Back