Ik weet niet hoe het Nederland is, maar hier (B) is het zover dat je boetes kan krijgen voor 'onnodige verplaatsingen' (
alles wat niet naar de supermarkt is of naar 't werk, ik hoorde bedragen van 250 euro!)
Vliegclubs zijn gesloten, de onze al zeker tot 1 juli.
Achter mijn tuin ligt een maisakker die los getrokken was en terug vastgeregend is en nu dus ruw, hard en met resterende stoppels... Niet echt DLG vriendelijk, maar je leert 'em wel vangen! Ik heb dus even gevlogen maar eigenlijk niet echt op mijn gemak. (Ik denk dat er vanmiddag 2500 fietsers gepasseerd zijn en men heeft gevraagd om te 'klikken')
Men heeft het de politie gemakkelijk willen maken om te oordelen: je mag wandelen (eventueel met huisdier), joggen of fietsen, alleen of met mensen die onder hetzelfde dak wonen. Mijn zus die 2 paardjes heeft mag er mee gaan wandelen: aan het hoofdstel. Erop gaan zitten: kassa!
Ik heb gemaild met een mede-clublid, die herstellende is van een besmetting. Het moet een 'aparte' ervaring zijn. Misschien zijn de maatregelen toch niet zo'n slecht idee...
Ik wil maar zeggen, profiteer ervan als het kan maar zoals het hier vol met affiches hangt: stay safe!