Voorkom Flyaways

Ik kan prima vliegen, heli en quads, en vroeger ook vliegtuien... Maar ook ik vlieg, best wel vaak op gps... Ideaal HULPMIDDEL voor filmen met mijn quad.

Net als een auto, parkeersensoren, cruisecontrol, etc. handige hulpmiddelen. maar wees er niet AFHANKELIJK van, en idd zoals boven geschreven is dit al HEEL VAAK voorbij gekomen

Over andere FC die ongeveer dezelfde functies bieden of meer kan ik de 3DR Pixhawk (origineel van 3DR) aanbevelen. Veel meer instelwerk, meer threads lezen maar ook meer mogelijkheden en betere support. Fly aways bestaan er ook, is eigen aan de GPS technologie. Maar erg leuk is het log op SD card, uitgebreider dan cleanflight blackbax en oh zo handig als er iets fout gaat. Nadeel is dat de FC erg groot is en de leercurve stijler.

Vergis ik me of hebben vooral phantoms last van flyaways?
Niet dat er veel verschil is met een F450 (vrijwel identieke hardware) maar de Gps puck zit toch veel dichter tegen alle electronica, zou deze hierdoor sneller van slag kunnen raken tov een flamewheel maar de puck op zo'n staafje zit?

Vind het wel knap dat ie, na verlies van contact (is dat verlies met de zender?) toch in failsafe gaat, dacht dat meerderheid van de fly-awayers gewoon wegvliegen tot de jus op is?

Vergis ik me of hebben vooral phantoms last van flyaways?
Niet dat er veel verschil is met een F450 (vrijwel identieke hardware) maar de Gps puck zit toch veel dichter tegen alle electronica, zou deze hierdoor sneller van slag kunnen raken tov een flamewheel maar de puck op zo'n staafje zit?

Vind het wel knap dat ie, na verlies van contact (is dat verlies met de zender?) toch in failsafe gaat, dacht dat meerderheid van de fly-awayers gewoon wegvliegen tot de jus op is?

at dacht ik ook

Back