Voorlopig geen modelbouw voor mij.

• Topicstarter Topicstarter marcelinets
  • Startdatum Startdatum
M

marcelinets

Guest
2021 Had mooi moeten beginnen, helaas woensdagmiddag 30 december 2020 ging het niet goed met spoed met ambulance naar het ziekenhuis hartaanval en later onderzoek longbolie.
Beide zijn intussen behandeld in twee ziekenhuizen en 5 januari 2021 weer naar thuis en krabbel langzaam op, gaat een lange weg worden om alles weer te kunnen doen en levenslange medicatie.
Vandaar voorlopig geen rc truck modelbouw, geen energie voor en geen behoefte en veel te moe voor.

Toch wil ik alle mede modelbouwers een boeiend, mooi en vooral gezond 2021 wensen.

Vriendelijke groet,

Marceline

Hoi Marceline,

Heel veel sterkte en ik wens je een spoedig herstel...voor nu, neem de tijd die je nodig hebt en denk vooral aan jezelf

Hallo Marceline,

Dat is even schrikken zeg.
Ik wens jou beterschap en hoop dat je weer helemaal mag herstellen.
Sterkte de komend tijd.
De revalidatie zal wel enige tijd in beslag gaan nemen.

De gezondheid is belangrijker dan de Modelbouw, dat komt later wel weer.

Ondanks alles, wens ik jou toch en Voorspoedig en vooral een Gezond 2021.

Beste Marceline,

Dit is meer dan vervelend om te horen.
Ik wens jou van harte beterschap.
Dat het weer snel goed mag komen.
En toch,
Een mooi en weer gezond 2021.

Willum

Sterkte. En snel herstel gewenst. En begin niet te snel met je normale leven. Ik heb gisteren bemerkt dat ik in 2014 te snel de oude draad weer heb opgepakt.

Hier ook al voor de 2de keer een pauze in het modelvliegen. In 2014 door die vleesetende bacterie een tijdje niks kunnen doen en nu in het afgelopen jaar door 3 netvlies loslatingen weer. En nu is het nog maar de vraag of ik nog wel terug kan beginnen met modelvliegen.

Sterkte. Wat een naar bericht..

Ik wil u dan ook een voorspoedig herstel wensen.

En natuurlijk ook nog de beste wensen.

Hallo Marceline,

Hoe gaat het met jou ?
Verloopt de revalidatie naar wens ?

Hopelijk ben je weer aan het herstellen.

In ieder geval veel sterkte en beterschap gewenst.

Hallo Pieter, allen.
Nog steeds heel erg moe, maar gaat wel iedere keer wat beter met wandelen, fietsen, beter dan achter de pc zitten. En op de tuin kan ik toch nog niets doen misschien over een aantal maanden als ik meer kracht en energie heb.
Binnenkort proberen bouwverslag van de Volvo FH16 / 750 op te starten.

Groet, Marceline

Back