Hallo Iedereen,
Mijn naam is Marco Duijster en ik kom uit Lienden
Ik heb reeds wat ervaring in het R/C gebeuren, geraced met een 1/10 nitro auto (Picco) bij de A.M.C.A. te Apeldoorn en ik heb 2 speedboten gebouwd (AS Xtreme s & PPB Mono) aangedreven door 26cc Zenoah 2-takt motoren.
Nu ben ik mij aan het orienteren om te beginnen aan volgens mij mijn grootste uitdaging ooit (op R/C gebied dan!!)
Ik wil gaan helicopter vliegen!!
Ik wil de volgende stappen gaan doorlopen:
- Uitgebreid orienteren op internet (dat lukt prima, mijn vrouw word er gek van
)
- Aanmelden bij Modelbouwforum! (Bij deze ook gelukt!)
- Simulator kopen en VEEL oefenen (maar welke........??)
- Lid worden van Betuwse Modelvliegclub (Gaat goed komen!!)
- Helicopter kopen (Ik denk nu over een TT Titan X50 of TT Raptor 50 Titan SE maar sta natuurlijk open voor alle adviezen!!)
- en dan.... lessen en heeel veeeel oefenen en hopen dat het mij ook gaat lukken om een goede piloot te worden voordat ik er failliet aan gegaan ben!!

Kortom ik hoop veel gebruik te maken van jullie kennis en kunde en begonnen te zijn aan een schitterende nieuwe hobby!
Groeten Marco Duijster
Mijn naam is Marco Duijster en ik kom uit Lienden
Ik heb reeds wat ervaring in het R/C gebeuren, geraced met een 1/10 nitro auto (Picco) bij de A.M.C.A. te Apeldoorn en ik heb 2 speedboten gebouwd (AS Xtreme s & PPB Mono) aangedreven door 26cc Zenoah 2-takt motoren.
Nu ben ik mij aan het orienteren om te beginnen aan volgens mij mijn grootste uitdaging ooit (op R/C gebied dan!!)
Ik wil gaan helicopter vliegen!!
Ik wil de volgende stappen gaan doorlopen:
- Uitgebreid orienteren op internet (dat lukt prima, mijn vrouw word er gek van

- Aanmelden bij Modelbouwforum! (Bij deze ook gelukt!)
- Simulator kopen en VEEL oefenen (maar welke........??)
- Lid worden van Betuwse Modelvliegclub (Gaat goed komen!!)
- Helicopter kopen (Ik denk nu over een TT Titan X50 of TT Raptor 50 Titan SE maar sta natuurlijk open voor alle adviezen!!)
- en dan.... lessen en heeel veeeel oefenen en hopen dat het mij ook gaat lukken om een goede piloot te worden voordat ik er failliet aan gegaan ben!!

Kortom ik hoop veel gebruik te maken van jullie kennis en kunde en begonnen te zijn aan een schitterende nieuwe hobby!
Groeten Marco Duijster