+1 (heb er destijds ook 3 jaar over gedaan)
Groet, Bert
Dacht dat ik lang bezig was (8 maanden)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
+1 (heb er destijds ook 3 jaar over gedaan)
Groet, Bert
Dacht dat ik lang bezig was (8 maanden)
Ik heb zojuist van iemand een aanbieding gekregen om zijn
Raptor V50 Titan Bouwpakket incl TT pro 50 H Engine (4853-K11) over te nemen! Nieuw in de doos alles nog netjes in afgesloten zakjes.
Hij vraagt er €235,- voor.... Ik zit eraan te denken om deze te kopen. Ik leg hem dan eerst een paar maanden op zolder en wordt eerst lid van een club om dan onder begeleiding te gaan bouwen en vliegen maar het lijkt me een hele mooie prijs voor zo'n nieuwe kit. Te mooi om te laten lopen?
Expert-Advice in deze??
Groeten Marco
Doen, als alles echt nog nieuw in de verpakking zit is dit een nette prijs. Maak je geen zorgen over onderdelen, over de hele wereld voor redelijke prijzen aan te komen. Laat je ook niet afleiden door de "Trex" en flybarless community... Ik ben net zelf begonnen met heli vliegen, met een Raptor 50. Het feit dat je niet aan alle kanten afhankelijk bent van electronica (Raptor heeft mCCPM) maakt het beginnen alleen maar makkelijker. Ook omdat de Raptor geen fortuin kost sta je niet met het zweet in je handen langs het veld. Crashen gebeurt toch wel een keer maar je bent dan niet de prijs van een non-plus ultra carbon digi dinges heli kwijt...
Succes!
Je wilt ook niet weten wat het materiaal toen was.... daarbij is een Art-Tech of E-sky heli een wonder van betrouwbaarheid, stuurprecisie en vooral crashbestendigheid.... Als ik het eerste jaar op een typische zaterdag wel 2 minuten vliegtijd haalde, verdeeld over 3 crashes en tussentijdse reparaties, dan was het veel.... met 2 minuten per week vliegen gaat het leren niet erg snel he?
Ik zou nu niet graag meer met dat onding van toen willen vliegen...
Groet, Bert
Piccolo?
zelf ook ooit zoeen in elkaar gezet, nooit met die houten blades durfen vliegen,.....snap niet dat zulk slap spul zon zware heli de lucht in kan krijgen.
Ik moedig beginnelingen zelfs aan met houten bladen te beginnen.
Hoover oefeningen met carbon bladen levert je niet echt veel op.
als je een fout maakt zijn je bladen stuk, maar ook je links, as krom, etc.etc.etc.
Met houten bladen is de schade vaak veel minder (logisch).
Je kan je mooie carbon blades beter even apart leggen, als motivatie om je heli snel onder controlle te krijgen.
Haha, da's nou typisch "de moderne generatie".....
Zo verwend met carbon....