E
Enumo
Guest
Hallo,
Ik ben Oene een jongen van 26jr uit Drachten.
En heb me sinds kort laten verleiden tot het kopen van een rc helikopter...
Ik heb deze van de zwarte markt gehaald
, iets waarmee ik nu al in de problemen kom....
Eerst de heli:
Elektro coaxiale heli (voor zover ik weet.. ben nog een leek)
Het is een Fire Phoenix 8004 met gyro.
Echter is laatst mijn heli gecrashed en daarbij is de onderrotor (voor de aandrijving denk ik?) kapot.
Stuk plastic is kapot gescheurd en kan niet meer gemaakt worden.
Mijn zoeken naar onderdelen voor deze heli heeft tot nu toe niks opgeleverd en ben van plan de boel om te bouwen... echter welke onderdelen zullen passen op deze heli ?
Het onderdeel wat kapot is is een t-stukje die om de buitenste as heen zit en in de rotorhouders gedrukt word.. hoe het stukje heet weet ik niet...
Wie kan me hulp bieden tot het herstellen van de helikopter.. indien foto's of meer info gewenst is, laat het even weten.. ben een totale leek op dit gebied.. maar wel handig met schroevendraaiers e.d.:-D
Bedankt alvast voor alle info!
Gr. Oene
Ik ben Oene een jongen van 26jr uit Drachten.
En heb me sinds kort laten verleiden tot het kopen van een rc helikopter...
Ik heb deze van de zwarte markt gehaald

Eerst de heli:
Elektro coaxiale heli (voor zover ik weet.. ben nog een leek)
Het is een Fire Phoenix 8004 met gyro.

Echter is laatst mijn heli gecrashed en daarbij is de onderrotor (voor de aandrijving denk ik?) kapot.

Stuk plastic is kapot gescheurd en kan niet meer gemaakt worden.
Mijn zoeken naar onderdelen voor deze heli heeft tot nu toe niks opgeleverd en ben van plan de boel om te bouwen... echter welke onderdelen zullen passen op deze heli ?

Het onderdeel wat kapot is is een t-stukje die om de buitenste as heen zit en in de rotorhouders gedrukt word.. hoe het stukje heet weet ik niet...

Wie kan me hulp bieden tot het herstellen van de helikopter.. indien foto's of meer info gewenst is, laat het even weten.. ben een totale leek op dit gebied.. maar wel handig met schroevendraaiers e.d.:-D
Bedankt alvast voor alle info!
Gr. Oene
Laatst bewerkt door een moderator: