voorstellen

Hallo

Ik ben Maurice, en wil me even voorstellen.
Sinds 1,5 jaar besmet met de rc bug, en ik lees veel op dit mooie forum, dus vind ik t niet meer dan eerlijk dat ik mezelf eerst maar eens voorstel.
Ben van 1976, werkzaam in de baggerij, jaren op schepen gezeten als schipper, de laatste 3 jaar als kraanmachinist. Anderhalf jaar geleden begonnen met een 1/8 nitro buggy, aangestoken door mn maat en sinds die dag helemaal verslaafd. Heb mn motorfietsen opgeruimd en ben enkel maar aan t prullen met de autos. Sinds einde vorig jaar ook een 1/10 electro, om in de winter op de baan bij PK te kunnen rijden. Dat was helemaal de druppel, nu kom ik niet meer van t virus af.
Op dit moment in bezit rijdend, een LRP S10, 2 nitro buggies(1/10 en 1/8), en een Carson Attack, waarvan ik vorig jaar de motor aan puin heb gereden en deze vervangen voor een 26cc. Het zit allemaal zwaar in het hobby-segment, ik kan ook absoluut niet goed rijden maar wat heb ik een lol met dat spul allemaal. De 2 buggies heb ik van een hele hoop oude wrakken opgebouwd, enkel nieuwe motortjes dr op. En de LRP heb ik voor op de baan. Deze heb ik gekocht omdat de onderdelen hendig te krijgen zijn en deze niet echt veel kost, ook met de gedachten dat ik toch alles aan puin heb aan t einde van de dag, en ik beter met wat simpel spul kon beginnen totdat ik eens fatsoenlijk kon rijden. Verder over mezelf weinig interessants te melden. Wens iedereen een fijne dag

full

mn bijeengeraapte buggy

Laatst bewerkt door een moderator:
Back