Dit wordt mijn bouwverslag van de DJI F550 met Naza en GPS. Dit bouwverslag zal ik gaan maken met veel foto's en helemaal stapsgewijs. Aangezien ik een echte beginner ben, is dat ook handig voor als ik vast kom te zitten. Zo kan ik laten zien wat ik gedaan heb. Om aan te geven wat voor soort beginner ik ben: Ik heb vandaag mijn allereerste eigen soldeerbout besteld.
De meeste spullen probeer ik tweede hands te vinden om kosten te besparen, aangezien mijn middelen beperkt zijn. Alles zal ik specificeren. Ik zal nu alvast een lijst opgeven van de spullen die ik al heb, in bestelling zijn, of nog geregeld moeten worden:
*Groen = in bezit
*Rood = nog niet geregeld,
*Paars = besteld en onderweg
Boven en onderplaat DJI F550
6 simonK regelaars 30 amp 4S
6 Armen DJI F550 (2 armen zijn clones)
Aeroxcraft landingsgestel (2de hands)
6x DJI 920KV motoren 2212 (2de hands)
XT60 balance board (voor het opladen van meerdere lipos tegelijkertijd)
Prop balancer
Lipo Safety Bag
Soldeerbout 30-60W + Soldeertin
Imax B6AC Lipo Lader
FrSky DF 2.4Ghz Combo Pack for JR w/ Module & RX
Turnigy 9XR Transmitter Mode 2 (No Module)
Turnigy High Density R/C LED Flexible Strip-Green (1mtr)
Turnigy High Density R/C LED Flexible Strip-Red (1mtr)
Nylon XT60 Connectors Male/Female (5 pairs) GENUINE
Schroeven (flink wat) M2.5x5mm, M3x8mm en M3x6mm
Turnigy 5mm Heat Shrink Tube - BLACK (1mtr)
Turnigy 5mm Heat Shrink Tube - RED (1mtr)
Knife Edge Reamer 0.5-10mm
Hex locknuts M6 10pc (bij de motoren zaten geen prop nuts)
1x 4s 5000Mah lipo
Graupner E-props 9x5
DJI NAZA
NAZA GPS
1x 4s 5000Mah extra lipo
De Naza en de GPS hoop ik nog tweede hands tegen te komen. Als blijkt dat het hele project vast komt te zetten met het wachten daarop, dan ben ik genoodzaakt om deze bij een webwinkel voor de normale prijs te kopen. Misschien dat ik nog wat kleine dingetjes vergeet, maar die koop ik dan wel bij lokale RC shops in de buurt (klein meuk).
De Turnigy zender en FRSKY ontvanger staan in backorder bij Hobbyking. Dus het zal nog zeker een dikke maand duren voordat ik die binnen heb. Verzonden via international airmail, ben benieuwd of er douane controle komt. We gaan het zien.
Op- of aanmerkingen: Be my guest!

De meeste spullen probeer ik tweede hands te vinden om kosten te besparen, aangezien mijn middelen beperkt zijn. Alles zal ik specificeren. Ik zal nu alvast een lijst opgeven van de spullen die ik al heb, in bestelling zijn, of nog geregeld moeten worden:
*Groen = in bezit
*Rood = nog niet geregeld,
*Paars = besteld en onderweg
Boven en onderplaat DJI F550
6 simonK regelaars 30 amp 4S
6 Armen DJI F550 (2 armen zijn clones)
Aeroxcraft landingsgestel (2de hands)
6x DJI 920KV motoren 2212 (2de hands)
XT60 balance board (voor het opladen van meerdere lipos tegelijkertijd)
Prop balancer
Lipo Safety Bag
Soldeerbout 30-60W + Soldeertin
Imax B6AC Lipo Lader
FrSky DF 2.4Ghz Combo Pack for JR w/ Module & RX
Turnigy 9XR Transmitter Mode 2 (No Module)
Turnigy High Density R/C LED Flexible Strip-Green (1mtr)
Turnigy High Density R/C LED Flexible Strip-Red (1mtr)
Nylon XT60 Connectors Male/Female (5 pairs) GENUINE
Schroeven (flink wat) M2.5x5mm, M3x8mm en M3x6mm
Turnigy 5mm Heat Shrink Tube - BLACK (1mtr)
Turnigy 5mm Heat Shrink Tube - RED (1mtr)
Knife Edge Reamer 0.5-10mm
Hex locknuts M6 10pc (bij de motoren zaten geen prop nuts)
1x 4s 5000Mah lipo
Graupner E-props 9x5
DJI NAZA
NAZA GPS
1x 4s 5000Mah extra lipo
De Naza en de GPS hoop ik nog tweede hands tegen te komen. Als blijkt dat het hele project vast komt te zetten met het wachten daarop, dan ben ik genoodzaakt om deze bij een webwinkel voor de normale prijs te kopen. Misschien dat ik nog wat kleine dingetjes vergeet, maar die koop ik dan wel bij lokale RC shops in de buurt (klein meuk).
De Turnigy zender en FRSKY ontvanger staan in backorder bij Hobbyking. Dus het zal nog zeker een dikke maand duren voordat ik die binnen heb. Verzonden via international airmail, ben benieuwd of er douane controle komt. We gaan het zien.
Op- of aanmerkingen: Be my guest!
Laatst bewerkt: