Voorzicht mezelf op onroad aan het begeven.... Robbe Street Boss

Jaja... ook ik heb naast mijn Rustler een onroad karretje gehaald om te kijken of ik het wat vind.

Standaard zat er een (23turns?) borstelmotor met een 18A ESC in. En een 3 kanaals zender ontvanger op 40Mhz. Grapje koste me maar 80 euro nieuw. Dus daar kan je je geen bult aan vallen.

Na een rondje proefrijden was het wel duidelijk. Speelgoedsnelheid, als je een Rustler VXL gewent bent dan.... Dus zoals het hoort, alles uit elkaar en de Velineon, EZRun 60A ESC en de 2,4GHz set erin en op 3s jassen!:banana:

Welnu, dat karretje rijd best goed. 4wd, echte c hubs, 2 diffs, alles is af te stellen, camber, toe, droop, de hele reutemeteut zowel voor als achter.
Carson wielen zaten er standaard bij, maar bij de alternatieve LHS waren de HPI foampjes in de solden! 4 Sets voor 20 euro! Dus gelijk maar even 2 sets 37 shore en 2 sets 40 shore gehaald. Helaas waren het 3 sets achterwielen en één set voorwielen zag ik thuis, waar dat nou verschil in maakt zag ik zo snel niet. Misschien de randen?

Maargoed , plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden dus hier even laten zien wat ik heb gekocht. Owja, de spoiler is niet origineel trouwens.

full

full

full

full

~
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst...
Leuke auto... maar inderdaad spoiler is wat grof..

Veel plezier er mee :p

ik ben er ook nog niet uit over die spoiler maar die kan er zo weer af.
Denk dat ik hem eerst wat bij snij zodat ie wat lager staat.
Voor zover ik het kan beoordelen rijd hij prima, wel opnieuw de shocks moeten vullen en alles af moeten stellen. Hij doet niet raar met remmen, optrekken en bochten en ik kan met de rubber carson banden goed gecontroleerd driften.

Lijken me goede voortekens. Maargoed, ik ben alleen maar 2wd gewend dus is mijn oordeel niet echt betrouwbaar.

Hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, net even op het stuk asfalt wezen rijden hier in de buurt. Met 16 pionnen een parcours uitgezet met een grote rechtse bocht uitlopend op 25 meter rechtuit, haakse bocht rechts, nog een medium rechts, knikje links, chicane rechts links, en rechts de wijde bocht weer in.

Ik kan met woorden uitleggen hoe het ging maar dit is meer op zijn plaats: :zon: (als een zonnetje dus) GROOOOOTE lol gehad met mezelf en het karretje.

Ik wilde eigenlijk degelijke straat bandjes kopen voor mijn Rustler aangezien ik binnenkort jarig ben. Jaja, je moet jezelf af en toe kietelen.
Dat zou op een slordige 60 a 70 euro uitkomen inclusief velgen. Dus in de winkel viel mijn oog op dit apparaat, en ik dacht; dat is beter dan straatbandjes, en heb het apparaat mee naar huis genomen.
Ik denk dat dat geen slechte keus is geweest. Dat onroad gebeuren staat me wel aan. Vooral dat als je en parcours uitzet je hem ook daadwerkelijk als zoals bedoeld kan rijden. Dus bochten, remmen, remmend bocht in, gas gevend bocht uit, sturen enz enz. Ik voelde me een beetje Schumacher daar op de stenen vlakte.

Naja genoeg gezanik over hoe leuk ik het vond. Geslaagde aankoop, geslaagde test.

Onroad = voor Patrick erg O.K :proost:.
Maar wat nu, ik ken mezelf. Binnenkort een Rustler roller te koop en op zoek naar een mooi straat apparaat??? We shall see!

Dat lijkt me een erg leuke uitdaging, ik ga om te beginnen eens een keer langs bij PK racing.

Dat is het dichts bij geloof ik.

Back