VOR70 De vraag

• Topicstarter Topicstarter jkwan7
  • Startdatum Startdatum
J

jkwan7

Guest
Het hallo

Ik ben nieuw naar dit forum en van de verenigde Staten. Ik heb deelgenomen omdat ik van zou houden te meer over het bouwen van een VOR70 racer weten. Jammerlijk in de Verenigde Staten, is er niet veel hulp over dit model. Droevig indien dit hard is te begrijpen, vertaal ik het met het internet.

Ik verwonderde me over indien er een modelpakket is dat een gelijkaardige vorm naar de VO70 heeft. Ik heb dit gezien:

The Ultimate Warrior

Dat model kijkt gelijkaardig naar een VO70, maar ik verwonderde me over indien er nog een pakket is dat meer is zoals de VO70.

Bedankt

hi

i will answer in english (babelfish will mess things up:rolleyes:)

there is no model available that looks like a VO70 from a manufacturer.
the model you have found is the closest thing with a canting keel.
all models of VO70 boats are scratch build from drawings.

i hope this is any help

groeten johan

Hi jkwan7,

Welcome to this forum!

As Johan pointed out, Babelfish translations are good for a laugh when English is 'translated' into Dutch (and often very hard to understand what's really meant...), so please write in English.

What Johan didn't mention, is that he has made a mold for a VOR70 hull and deck, one meter long.
If you want one, maybe he can be persuaded to make you a hull and deck..., give it a try and ask him.

Regards, Jan.

Vertaling naar (misschien) wat logischer nederlands …….

Ik ben hier nieuw. Ik ben van de VS. Ik ben hier gekomen om wat meer te weten te komen over de VOR70 racer. Helaas is er in de VS nauwelijks ondersteuning. Sorry als je mij niet begrijpt, maar ik heb dit laten vertalen door een programma dat ik op internet heb gevonden.

Ik heb deze gezien (check de link).

Dit model lijkt best wel veel op de VOR 70, echter ik zou graag weten of er iets te koop is dat lijkt op deze boot …..

Ik hoop dat iedereen het nu begrijpt?

Groeten RC

Back