vorm dlg romp

@oswaldo, bedoelt u hiermee dat het niet mogelijk is met een t7 de flaps op de gasstick te zetten?Opzich zou ik ook wel kunnen wennen aan dat draaiknopje, maar deze functie ergens aan de linkerkant van mn zender lijkt me prettiger, ik vlieg in mode 2. Wel n beetje off topic, maar hee, tis mn eigen draadje....

je kan een mix maken die gas met flaps mixt. ik weet niet of de futaba t7 meerdere kanalen met elkaar kan mixen maar dit lijkt me de beste manier.

wel natuurlijk eerst de flapperon mix aan zetten ;-)

@ robert, ja heb ik flapperon mix, alles werkt ook zoals het hoort, weet alleen niet hoe en of ik deze twee(gasstick en draaiknoppie) kan ''omruilen'' met elkaar. @algemeen, weten jullie iemand op dit forum die met zo'n zelfde zender vliegt en ook dlg-t?wellicht dat die persoon mij uitsluitsel kan geven!

kan je butterfly instellen? mss dat het via daar kan?
dan kan het wel zijn dat je van ch 6 naar 7 moet gaan...

De zender is perfect voor alles, behalve dlg.......zit nix anders op dan ofwel een andere aanschaffen ofwel deze laten aanpassen.....ben nog in de ''baal''-fase.....Nu het vliegen, dat ging super voor de 1e keer met deze fullsizer! maar goed, omdat dit draadje een beetje af begint te lopen, zal ik alle tips w.b.t. de vorm van de romp toe proberen te passen in een zelfbouw dlg-tje.Uiteraard maak ik hier dan een nieuw draadje van!groet.

Back