Votec 322 "lxl" Fertigmodell 2,54m Ph

Moeten geloof ik niet . :D

Ik bezit er ook geen een .

Vlieg ook een 2.3 3W kist met 3W55 zonder een Emcotec of Powerbox .

Mvg Johan

2.3m zou nog wel kunnen zonder. Een 2.6m is al een ernstig twijfelgeval, groter dan dat zou ik niet zonder willen.

Er zijn wel andere dingen waar je rekening mee moet houden, er bestaan ook 3 meter+ kisten met miniroeren die ook met 5kg servo's nog goed vliegen, daar hoef je er in principe ook geen een in te stoppen. Ook goed naar het betreffende model kijken dus, en naar je vliegstyle; de mechanische uitslag van je roeren bepaalt ook deels wat er overblijft van je servokracht...

Grt.

Moeten geloof ik niet . :D

Ik bezit er ook geen een .

Vlieg ook een 2.3 3W kist met 3W55 zonder een Emcotec of Powerbox .

Mvg Johan

Nee je hoeft er geentje in te zetten
Ik heb op mijn yak 54 88 van Extreme Flight tog eentje gezet voor de zekerheid dan kan het nooit fout gaan :D
Maar dat is je eigen keus of je er eentje in zet of niet ;)

Grt.

Ik heb op mijn yak 54 88 van Extreme Flight tog eentje gezet voor de zekerheid dan kan het nooit fout gaan :D

In de 88inch is het zeker niet nodig, op mijn 2.2m Yak ook niet gedaan de eerste 20 vluchten..... (daarna alleen maar omdat ik het zonde vond om die emcotec te verkopen)

Het kan altijd nog fout gaan...

Ik zou het niet doen, hoop kosten en gewicht die niet nodig zijn. Geld kun je beter in de ontvanger steken.

Ik heb om mijn Extra 260 van hanger 9 ook geen Emcotec of powerbox

En het gaat gewoon goed :D maar in mijn yak 54 88 van Extreme flight

heb ik hem er aleen ingezet omdat ik hem over had.

Grt.

Posted via Mobile Device
Ik denk toch dat ik voor de extra 2,35 zal gaan het enige wat ik daar een beetje jammeren van vindt is dat bijna iedereen met een extra vliegt!

Grt robert

Wat is daar jammer aan dan? t vliegt blijkbaar super en het is een mooie kist. En er zijn 100en verschillende kleurenschema's, dus toch allemaal een beetje anders. ;)

Posted via Mobile Device
Dat is inderdaad zo de extra heeft zijn kwaliteit wel bewezen! Alleen wil ik meestal net even wat anders dan anderen alleen in dit geval denk ik toch dat ik maar voor de extra ga.
Grt robert

Voor mij gaat er ook niks boven een mooie Extra hoor:D

Dsc01240.jpg

Back