vraa over een copter x?

Kan met grote zekerheid zeggen dat het je eerste heli is?

Misschien toch maar beter eerst eens uitkijken naar een co-axiaal heli'tje zoals een Blade MCX2 ofzo... Gaat je een pak minder stress geven ;)

Lees en zoek ook eens rond op het forum, ga je genoeg info over vinden. Zijn voldoende onderwerpen over "ik ben een beginner, wat moet ik kopen"

Beetje zoeken, en je komt een eind...
De kds 450 sv en de c en quit schijnen beter te zijn in dezelfde prijsklasse,,,

Je bedoelt een copter x zeker? Bedoel je 2e hands kopen? Denk niet dat dat een goed idee is aangezien je niet ziet of er iets scheelt aan de heli.

Weet niet precies je ervaring maar ik dacht dat je met een honneybee fp vloog, als je daar goed mee kan rondvliegen zou je een cp als volgende stap kunnen nemen. Misschien handig om een sim te kopen? Scheelt veel crashes..

heb inderdaad een honeybee fp maar ook een honeybee cp2
ik kan deze copter redenlijk goedkoop kopen ik wil hem er graag bij hebben omdat je van de esky modellen bijna niets meer aan kunt komen
van daar deze vraag op een sim ben ik ook al aan het oefenen.

Aangezien je openinspost nogal kort was en we er totaal niet uit kunnen opmaken welke ervaring/heli's je hebt is het moeilijk voor goed advies te geven.

De CopterX kan een heel goede heli zijn maar je moet toch wel al weten wat je aan het doen bent. Ik zou toch eerder dan kijken naar een KDS450 of mss een Trex aangezien je al een Esky CP2 hebt. Persoonlijk vind ik het geen grote stap voorwaarts van een CP2 naar een CopterX/HK (tenzij je er een zooi align onderdelen opgooit en denk dat je dan beter af bent om meteen een KDS of Rex te gaan kopen).

Ik persoonlijk zou men geld dan investeren in iets waar je meteen een langere tijd mee voort kan.

Back