vraag aan mbf ad

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe zit dat als je iets koopt via het forum en je krijgt reactie bod oke bel stuur je bericht waneer komt het uit hem te halen hoor je niks meer???
gaat om de tamiya tnx 5.2r van kalemjo niks verder vraag me alleen af waarom je niks hoort ...spreek toch duidelijk af grten lieuwe loe

Het is mij ook recent ook gebeurd. Ging om een Tekin setje.
Krijg constant binnen 10min reactie, totdat je het wilt ophalen. Dan hoor je niks meer. Mod kan er niks aan doen. Gewoon niet meer kopen en al helemaal niet laten opsturen.
Kans is wss zeer groot dat je wordt opgelicht, vooral als het een recente lid is met weinig of geen posts.

Je moet altijd per PB reageren, de persoon zal (indien aangezet) een mailnotificatie krijgen. Wanneer die persoon op het forum komt moet hij een popup krijgen met je bericht.

Nu zijn er problemen met de mailnotificatie als je Gmail hebt (wordt als spam gezien) en als de popup uit staat zal de persoon waarschijnlijk traag reageren.

Maar er zijn helaas genoeg personen die een advertentie neerplempen en niet meer terug komen of idd gewoon niet meer reageren omdat het al verkocht is of de verkoop niet door wilt laten gaan.

Helaas kunnen wij hier niets aan doen....

Ik kan je wel de hint geven dat veel te koop artikelen ook wel op andere sites terug te vinden zijn, misschien kan je een andere vinden en daarop reageren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back