Vraag MS Composite Swift II,

Hallo,

Heb een nieuw motortje op mn swift geplaatst. En heb er tevens al een tijd niet meer mee gevlogen en gebruik nu een andere zender. En heb de andere zender aangesloten.

Nu heb ik het probleem dat rechts - links is en andersom.

Maar elevation is wel de juiste richting, en als ik het reverse dan is elevation niet goed meer. Wat doe ik fout en hoe kan ik het oplossen.

Gr Arwin

Loopt een stuurservo (welke) verkeerd of draait aandrijf-motor verkeerd?

Welke zender? Wat zegt de handleiding van de zender over omdraaien van stuurfuncties?

Hallo,

Nee stuur servo loopt niet verkeer om, want elevation is goed.

En met draairichting van de aandrijf motor heeft het niks te maken.

Gr Arwin

hallo,

verkeerde kanaal op reverse gezet dus hoogte roer in plaats van richtings-- roer ?

stel richtings roer op ontvanger plaats 4 dan zal je op de zender kanaal 4 moeten zetten op reverse.

groet,

Joop

zo`n vliegende vleugel wordt bestuurt via een delta-mixer.(v-tail kan ook)
Twee kanalen(roll en ele) of (richting en ele)worden gemixed.
In de duurdere computerzenders kan je wijzigingen maken in het betrefende mixermenu.

Bij andere kan dat niet.

In jouw geval kan je de twee servo snoertjes verwisselen in de ontvanger en beide servo`s reversen in het servomenu.(in theorie zou het dan goed moeten zijn).

Mvg. Richard

Heb me vandaag ook maar eens een MS Composite Swift II besteld.
Gewoon een degelijke Delta met weinig opschmuck.
Volgende week eens in elkaar steken en dan het weekend erop een battle houden met de andere Swifts van de vliegmaatjes.
Dat gaat dikke pret worden.
Ik steek er een Mystery 2200kv outrunner in met een 40A regelaar en 6x4 prop.
Vlieg em met een 3S 1300Mah Lipo pack en met tijd en wijlen gedoseerd op een 4S 1000Mah Lipo packje.
Kan bijna niet kapot dat EPP.ha ha ha ha ha
Vr Gr E

Back