Vraag over acromaster

• Topicstarter Topicstarter apachedemo
  • Startdatum Startdatum
Kijk das een mooie start. wel echt met kleine uitslagen gaan vliegen anders is die zeker in het begin veel te fel. mischien moet je dual rate instellen zodat je tijden het vliegen kan omschakelen

Ja ik ben van plane om de uitslagen op 75% te zetten en 25% expo op de hoogteroer en ailrons. Is dit een goed idee?

ja absoluut doen met dual rates kun je schakelen tussen bijvoorbeeld 50% en 100% of 50% en 75%. dus als blijkt dat de uitslag te groot is kun je deze kleiner schakelen zonder eerst te landen of bij een te kleine uitslag juist naar een grotere uitslag. dit kan zeker in het begin je toestel redden. succes ben benieuwd hoe het je afgaat.(laat dit te zijner tijd even weten)

ja ik ga dat zoizo doen dat ik van 75% naar 50% kan schakelen met dualrates. Ik laat je het wel weten hoe mijn eerste vlucht ging, maar dat gaat nog wel even duren want verzendtijd van de servo's van hobbyking duurt 10 tot 30 dagen :(

Sybren

en ik zal even kijken of iemand op die dag van de eerste vlucht ook wil filmen zodat ik het kan laten zien :)

Ik heb de lipo's ontvangen :D
Az2Sx1yCYAE0-TU.jpg:large
ik vind ze nogal klein :confused:

ja absoluut doen met dual rates kun je schakelen tussen bijvoorbeeld 50% en 100% of 50% en 75%. dus als blijkt dat de uitslag te groot is kun je deze kleiner schakelen zonder eerst te landen of bij een te kleine uitslag juist naar een grotere uitslag. dit kan zeker in het begin je toestel redden. succes ben benieuwd hoe het je afgaat.(laat dit te zijner tijd even weten)

Nog steeds geïnteresseerd? in hoe mijn eerste vlucht ging???:confused: (na menings verschil/kleine ruzie in andere discussie :neutral:?)

natuurlijk vertel en laat de film zien laat de ruzie maar achterwegen hoor, gewoon een meningsverschil maar dat maakt het juist leuk

eerst vlucht

natuurlijk vertel en laat de film zien laat de ruzie maar achterwegen hoor, gewoon een meningsverschil maar dat maakt het juist leuk

nou niemand heeft het gefilmd maar, na de eerste takeoff ging in klimmen en ging ik parallel vliegen met de baan en toen vloog de propellor er af!!! :mad: Gelukkig kon ik de AM nog zwevend een veilige landing maken.
Meteen daarna heb ik de prop er meteen goed vast gedraaid. En ik vond de ailron en hoogteroer uitslagen ook nog wat te groot. (was op 60% uitslag en 40% expo ik heb het veranderd naar 50% uitslag en 50% expo). Toen kwam de 2e take off het ging allemaal perfect!!:) heb wat rondjes gevlogen en toen ging ik maar eens een rol maken ( het verbaast me hoe snel dat ding rollt!!! met 50% uitslag!!!) maar kort na de rol begon de motor/prop keihard te trillen!:mad: en heb ik meteen het gas dicht gegooit en hem weer zwevend succes vol geland, Ik heb de propellor laten balanceren en bij het bouwen de motor/motormount goed vast gezet en harde plastic plaatjes in de neus gelijmd voor versteviging maar die trilling waar iedereen het over heeft kwam bij mij alsnog!!

??? als je dit al een ruzie noemt.
Gewoon lekker doorgaan zoals die gaat.

vandaag ging het perfect met de acromaster!!! ik heb van alles gedaan zoals, snaprolls, loops, knife edge, 4 pointed roll, en nog veel meer:cool:

Back