Vraag over forum

Waarschijnlijk zit ik op het verkeerde forum voor deze vragen :-)

Kan ik ergens instellen dat ik alleen maar alles te zien krijg over rc Heli's (elektrisch) of zelfs alleen maar over een heli van een bepaald type?

Is het ontvangen van een mail mogelijk wanneer iemand antwoord op jouw topic?

Alvast bedankt,
Wim.

een mail krijgen wanneer iemand reageert op jouw topic is mogelijk. dan moet je je topic openen en staat er rechts bovenin: discussie tools. klik hierop en kies dan abboneren op deze discussie. Dan kom je in een schermpje waarin je kan kiezen of je mail wilt ontvangen van deze discussie.

Thx,

Dat heb ik al gevonden :-)

Nu lees ik hier ook dat ze een Honeybee topic hebben... Enig idee hoe ik dat kan zoeken? :-)

Wim.

Wel meer dan één Honeybee topic :) Je kunt zoeken met de zoekfunctie. Die staat boven elke discussie in één van de blauwe linten. "Uitgebreid zoeken" werkt het best, dan krijg je de beste resultaten. Naast "discussietools" staat ook nog de mogelijkheid "zoeken binnen deze discussie". Handig bij lange discussies.

Uitleg zoekfunctie
Zoeken I
Zoeken II

Lees ook de FAQ (in blauw lint bovenaan) voor handige forumtips zoals het maken van een link, plaatsen van foto's, citeren enz.

... Kan ik ergens instellen dat ik alleen maar alles te zien krijg over rc Heli's (elektrisch) ...
Gebruikersinstellingen (blauw lint)
-> opties wijzigen
-> forumfilter

... Is het ontvangen van een mail mogelijk wanneer iemand antwoord op jouw topic? ...
Dat kun je standaard aanzetten zodat je nooit meer iets daarvoor hoeft te doen
Gebruikersinstellingen
-> opties wijzigen
-> abonneren op discussies

... of zelfs alleen maar over een heli van een bepaald type? ...
Dat kan niet.

Laatst bewerkt:
Back