vraag over plane kyosho

hallo,

ik heb een vraagje
is er iemand die voor mij een nederlandse site weet over de P-51D MUSTANG M24 RTF# | Kyosho of het wel iets is of heeft er iemand ervaring mee zo ja wat zijn die

:D alvast bedankt

Lijkt mij wel een hele gave set........maar om hier nou mee te beginnen :?:
Ik kom niet achter de prijs......weet iemand wat hij kost?
Is hier ook een nederlandse site ....voor een RTF model

Ook al ben je geen beginner in de hobby, toch is motorvliegen heel anders dan zweven. Dus ik zou maar rustig aan beginnen

Er staat er 1 tekoop op marktplaats. scheeld weer een paar euri :lol:

Te koop modelvliegtuig (elektro) de P-51D Mustang M24 RTF. Spliksplinter NIEUW NIEUW!!! NOOIT NOOIT!!! gebruikt. Dit is readyset. Voor gegevens/info zie foto's. Kassabon aanwezig. Merk Kyosho.

Bieden boven € 180,00 heeft pas zin.

16674.jpg

Ik kan hem niet vinden op marktplaats........heb je er misschien een link van :?:

Alvast bedankt...... :wink:

Ik heb hem ook zien staan...
ik heb enige ervaring met zweven, de Xwing (jaja, niet echt iets, maar toch) en heb wel eens met een motorvliegtuigje met dezelfde functies (hoogte en richtingsroer) gevlogen.

Is dit wat om erbij te hebben, ik heb nu een Calmato met 7.5cc om verder te leren vliegen, is die mustang wat leuks voor erbij?

sorry, dat bedoelde ik, mijn fout.
Ik heb gevlogen met een simpel electro toestel, wat ook kon rollen, en hoogte kon regelen (zelfde als deze dus)

Dit vond ik best leuk vliegen, heb 2 keer gevlogen, alleen niet zelf geland.

Vliegt dit toestel van Kyoscho dan ook leuk?
Vliegt dat wet met die accu, en die motor??

Filmje ziet er goed uit, maar om nou te zeggen dat je een goed beeld er van krijgt.......... :roll: :?:
Denk wel dat ik ooit zo´n model ga kopen......maar eerst maar eens leren vliegen met een wat makkelijker vliegtuig(je).

Ik heb ook een bovendekker met rolroeren om het vliegen verder te leren, maar zat er aan te denken om mijn micro heli weg te doen, en dit erbij te kopen...

Ik denk wel dat je met die toestel leuke stunts kan maken.
En soms wilt het oog ook wat....... :wink: en dan is dit een heeeeel erg mooi en leuk model.

Er staat in het filmpje trouwens ook: this flying Mustang is a prototype...

Dan zou je haast gaan denken dat ze voor het filmpje ff een ander motortje erin hebben gehangen...

Back