Vraagje over blades

Dag allemaal,

Ik ga gewoon even met de deur in huis vallen.
Ik vlieg met een protech zoom 450, ik heb enkele dagen geleden een crash gehad waarbij de blades gesneuveld zijn, nu heb ik een setje mini titan blades gekocht maar deze passen niet in de holders, bij de walkera 60B van mijn vliegkameraad passen ze ook al niet.
Ze passen dus niet als de plastic oplijm-stukjes, zonder wel.

Is het normaal dat ze niet passen? En misschien nog belangrijker, kan of mag ik vliegen zonder die oplijmstukjes?

Alvast bedankt

Joris (& Jochen)

Het zal er heus niet voor niets opzitten maar ik zou niet weten of het wel of niet kan. Ik zou zeggen probeer en ervaar.

ik weet het ook niet, maar als het niet zou gaan en je test het toch, kan het goed zijn dat je nog meer brokken hebt dan alleen je blades :s
waarom kocht je geen originele blades van protech?
misschien kan je die plastiekjes van je kapotte blades op die van de mini titan zetten mits wat aanpassen, of zijn die dat je nu hebt dikker dan de originele?
grtz

Ik heb die blades genomen omdat mijn buurjonge ze gekocht had voor in zijn walkera, maar ze pastten hier dus ook niet in.

De standaard protech's hebben geen plasticjes, die doen het dus gewoon op het hout, er zit wel een metalen ring in voor wat extra stevigheid.

Proberen doe ik liever ook niet, dan ga ik gegarandeerd meer stukken hebben.

Erg slim van je om het niet te gebruiken, die plastic dingen zitten erbij voor de stevigheid! Ik denk dat je helaas gewoon protech bladen moet gebruiken.

Back