Vraagje over Electro vliegtuig

• Topicstarter Topicstarter RicardoGT
  • Startdatum Startdatum
dat is compleet iets anders, ook niet te vergelijken met een echt vliegtuig.

Wat je ook kan doen is langs gaan bij een club en eens een keer proef vliegen. Dat kan op veel clubs. Dan merk je meteen hoe goed het gaat. Als het allemaal zonder ingrijpen verloopt zou je eventueel met een easystar zelf kunnen proberen op een groot weiland.

ok bedankt,
maar ik heb die rc simulator gedownload, ik moest alleen even met de besturing wennen. maar ik ging opstijgen en landen zonder iets te beschadigen :) Alleen de eerste 10 seconden waren lastig.. omhoog duikvlucht omlaag en weer omhoog, maar dat kwam omdat ik de besturing van het toetsenbord nog niet doorhad.

En dat opstijgen, is je moet hem dus in de lucht houden en als een papierenvliegtuigje naar voor duwen?

Wat is eigenlijk de maximum snelheid van de Multiplex Easystar en minimum dat hij nog wel in de lucht blijft?

Maximum snelheid zal vrijwel niemand je kunnen zeggen. Als je het model aanduikt en snel maakt gaat hij na het loslaten van het hoogteroer direct weer omhoog en zet die snelheid weer om in hoogte.
De minimum snelheid ligt aan de piloot, Cody vloog gisteren zelfs enkele stukjes achteruit (tenopzichte van de grond natuurlijk).

Ligt aan de motor en gewicht ;) Meer vermogen gaat sneller. Hoe lichter hij is hoe langzamer hij wil.

Leer maar eerst vliegen.

Hoe harder die gaat, hoe harder die ook naar de grond gaat.
De Easystar had ik redelijk onder de controle de eerste keer, maar ik heb dan ook heel wat avonden achter Aerofly Pro gezet (met zender)

Back