vraagje over reglaar hobbieking

Hallo

Ik wil mijn Boegschroef van raboesch plaatsen alleen die straal buizen kan ik die verlijmen met pvc lijm of komt er ietsspeciaals bij kijken?

Laatst bewerkt:
Mark, knul,

Allereerst,

Had je die vraag nou niet bij je andere "bootvraagjes" topic kunnen plaatsen??

En om antwoord te geven op je vraag, ik zou je boegschroef verlijmen met twee komponenten lijm.

Ik bedoel voor de verlijming van de straalbuizen aan de boegschroef zelf
En aan de boot wou ik met polyester doen of is 2 componeten lijm beter?

hoi mark

ik zou ze allebei met 2 compenten lijm ver lijmen zo wel de boegschoerfbuis een door je romp met 2 compennetten.

gr willem

Iik heb wat zitten zoeken oo hobby king maar heeft hobby king ook regelaars voor borstel motors?

Ik kan ze niet vinden...

Zoek 1 tot en met 24v 20 A en 2x 12v 10A

Loop even de winkel in en vraag het ze zelf. ;)

Hobby king zit in hong kong en ik weet dat de mensen uit Holland denken dat Friesland heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg is maar, zover is het nog net niet;););)

Mark: ik zou even kijken bij nils esther in oudega of bij C*nrad.

Niels

Bedankt jan , hier kan ik wat mee , tot hoeveel volt gaan deze? 10 cellen = 12v toch bij lood accu
Zoek 1 regelaar die tot 24v kan

Maar de prijs is om te janke...

Ik bestel bij hobbyking de zenderset , en servo's en voor 5 dollar wil ik daar ook wel 2 regelaars mee bestellen voor de boegschroef m, en dn nog 1 24 v voor de hooftmotoren

Maar de prijs is om te janke...

Wie heeft jou verteld dat deze hobby goedkoop is ?? :D

De prijs is zeker hoog, MAAR je krijgt er een stukje kwaliteit voor terug,
Heb er zelf ook 1tje, ben zeer over te spreken,

Het voordeel van deze regelaar is dat de aansturing niet verbonden is met je regeling van je motoren, Dat systeem heet OPTO. Dus als er iets gebeurt met je motoren kan je ontvanger niet kapot gaan, (Maar als je overal zekeringen tussen hebt heb je er geen last van)

Grtz Vincent,

hallo

twee regelaars voor de boeg schroef ????
hoe ga je dat lappen om twee regelaars op 1boegschroef te zetten

gr raf

Back