vraagje over T-rex 700E F3C

heeft iemand voor mij mischien de maten van de baterijtray ofwel wat kan ik precies kwijt aan lipo's hoopte op deze maar die zullen wel te groot zijn
maten zijn 167x49x55mm

staat wel een review bij van iemand die ze in een 700e gebruikt?????

groet john

Laatst bewerkt:
Hé John, ik had ook nog wel een FBL 700 voor je.......
Maar ben benieuwd ik zie hem binnenkort op het veld.

PS.
Ik denk dat 55mm net even te dik is.

Ruimte voor de lipo's:
Breed 60 mm en hoog 65 mm de lengte maakt uit daar heb je genoeg ruimte. Maar pas op!! de accu's moet je nog met tape of zo vast zetten op de batterij tray!

Ik heb de 5000 Turnigy 20C en deze passen prima

Ruimte voor de lipo's:
Breed 60 mm en hoog 65 mm de lengte maakt uit daar heb je genoeg ruimte. Maar pas op!! de accu's moet je nog met tape of zo vast zetten op de batterij tray!

Ik heb de 5000 Turnigy 20C en deze passen prima

hmm in de praktijk zouden ze dan dus moeten passen denk dat ik er dan eerst maar eens 1 setje van bestel
als het echt niet gaat kunnen ze altijd nog op mijn 600esp

groet john

Ik gebruik 40c's passen ook nog prima..

20c? hmmm, ik heb welliswaar geen F3C maar mijn 25c pack krijgt het behoorlijk benauwdt, en ik vlieg alleen wat sport.. geen 3D oid..

kleine update spullen liggen bij onze vrienden zodat de staatskas weer een ietsje gevuld kan worden met mijn centjes

zo gouw alles binnen is zal ik een verslagje maken van de bouw

gr'john

Ik gebruik 40c's passen ook nog prima..

20c? hmmm, ik heb welliswaar geen F3C maar mijn 25c pack krijgt het behoorlijk benauwdt, en ik vlieg alleen wat sport.. geen 3D oid..

Vergelijk F3c een beetje met de vliegstijl die Joop heeft. die vliegt ook prima op 20c pakketten;)

vandaag een mooie brief van tnt mogen ontvangen
of ik even de rekening op wil sturen zodat de schatkist weer een beetje gevult kan worden,
volgens insiders was de bodem al weer te zien,maar ben bang dat ik de boel weer een beetje bij mag vullen:(

Back