vraagje over Transmitter Traxxas LINK 2.4 GHz

We hebben afgelopen weekend de bovengenoemde transmitter gekocht.
Nu hebben we het probleem dat de servo verkeerd omdraaid. Gas los op transmitter (zender) dan staat het gas vol open op de servo. Vervolgens gas in: reageerd de servo dat er geen gas wordt gegeven. Dus gas dicht. Dit is dus precies andersom. Nu is mijn vraag voor diegene die dezelfde zender hebben.
Heb menu 2 gekozen en in menu 2 weer keuzemenu 2 (throttle, channel 2).
en dan servo reserving (keuzemenu 1)
Zit ik hier goed, of moet ik de servo in een ander menu omzetten?

Heb dit menu meerdere malen ingesteld, maar heeft tot op heden geen resultaat. Dus heb me even aangemeld op dit forum.

Kim

@bricks,

gedaan wat je schreef, maar helaas zonder resultaat ik ben uit de programmeer mode. Dit doe je door weer op menu te drukken staat er achter op de gebruikshandleiding. EXIT: press and hold MENU to exit programming. Your selected options will be saved. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat hij het gewoon niet opslaat. Heb nu al zo vaak geprobeerd om het programma te doorlopen en op te slaan, maar nog steeds zonder resultaat.
Heb je nog meer opties voor ons?

Ja het is gelukt, :-) :-) maar nu staat hij half gas open en bij remmen gaat hij wel dicht.. heb je hier mss ook nog een tip voor?

EPA veranderen. (en ik ging er even voorzichtigheidshalve vanuit dat je een elektro auto had, gezien de sub-categorie waarin je de vraag stelde)

Voor die mensen die er niet uit komen:

Hier even kijken: Traxxas - Programming Shortcuts | traxxas.com
Hier nog wat filmpjes om te kijken:Traxxas - Support Videos | traxxas.com

Verder had ik zelf problemen met het instellen van de eind posities van de gas/rem servo. Deze blokeerde heletijd in het midden. Advies van traxxas was om de alles te resetten naar fabrieks instellingen. Het dan nogmaals proberen in te stellen. En in mijn geval de stuur servo los koppelen en dan proberen de eind posities in te stellen van gas/rem servo.

Ander probleem dat ik hem met de 2238 versie. is dat de instellingen er uit zijn als ik de afstandsbediening iets van 2 uur uit zet. Erg vervelend om alles iedere keer op nieuw in te stellen.
Gelukkig zijn ze in de winkel waar ik alles gekocht heb erg vriendelijk en mee denkent en ga ik donderdag hem ruilen voor een andere.

Mocht je er niet uit komen kun je altijd nog de support mailen van trassas of op hun forum eens een kijkje nemen 8)

Hardstikke bedankt voor jullie reacties.
@bricks, idd heb de vraag bij de verkeerde categorie geplaats. Ik kwam hier zojuist achter omdat ik mijn vraag nergens meer kon vinden bij brandstof auto's. Omdat ik het per ongeluk bij electro auto's heb geplaatst. Maar het gaat om een buggy op brandstof.
@armando1234, we hebben inderdaad de 2238 versie. Hmmz dat is eigenlijk niet heel handig dat je de instellingen om de 2uur er opnieuw in moet zetten. Wellicht gaan we hem ook eventjes omruilen. Want dit is niet wat we willen.
Ik zal het even proberen met de bovengenoemde tips die je ons gegeven hebt.

Hardstikke bedankt voor jullie reacties.
@bricks, idd heb de vraag bij de verkeerde categorie geplaats. Ik kwam hier zojuist achter omdat ik mijn vraag nergens meer kon vinden bij brandstof auto's. Omdat ik het per ongeluk bij electro auto's heb geplaatst. Maar het gaat om een buggy op brandstof.
@armando1234, we hebben inderdaad de 2238 versie. Hmmz dat is eigenlijk niet heel handig dat je de instellingen om de 2uur er opnieuw in moet zetten. Wellicht gaan we hem ook eventjes omruilen. Want dit is niet wat we willen.
Ik zal het even proberen met de bovengenoemde tips die je ons gegeven hebt.

Ze worden over het algemeen wel veel verkocht... en hebben ook wel een goed bereik. Misschien had ik er echt pech mee....

Mocht je iets anders zoeken kijk dan eens naar de LRP...(www.lpc.cc) veel in stellen, en ivm. display erg makkelijk/duidelijk. Kun je binnen 30 min aansluiten + instellen!

Back