Vraagje: RC Quadrocopter Gaui 330 X-S, ScorpionMotor GU 344

• Topicstarter Topicstarter bash97
  • Startdatum Startdatum
In ieder geval een (minimaal) vierkanaals zender met ontvanger en accu's met een lader.
Maareh, een Gaui 330 die "uitstekend windbestendig" is en geschikt voor het meenemen van foto- en videoapparatuur? Ik denk dat je dat met een korreltje zout moet nemen.

Overdenk nog eens de dji naza..
Veel stabieler, en bijna net zo duur...(iets duurder)

De controller van guai is nog behoorlijk picky.. Zoek maar evne op het internet, naar ervaringne tussen deze 2,....

Overdenk nog eens de dji naza..
Veel stabieler, en bijna net zo duur...(iets duurder)

De controller van guai is nog behoorlijk picky.. Zoek maar evne op het internet, naar ervaringne tussen deze 2,....

Wat moet je er nog bij kopen om te kunnen vliegen?

Wat moet je er nog bij kopen om te kunnen vliegen?
stel je koopt die van die link, minimaal:
-4 kanaals zender, maar 6 voor controle van andere dingen is een mooi begin punt.
- 2000Mah 2S 20C lipo, beter nog een 3S25C lipo van 2200Mah of hoger.(en meteen 2.. kan je wat langer vliegen:D)
-lipo lader, beste is om meteen een goede lipo balance charger te scoren.

en dan ben je er eigenlijk wel...;)

[mod]
De volgende keer plonk, en je mag even afkoelen...
Zeg dan niets....
[/mod]
Als je vind dat je door een moderator onjuist behandeld bent, kun je dat via een PB (Persoonlijk Bericht) aan die moderator kenbaar maken. Kom je er samen niet uit, kun je het gedrag van de moderator melden bij de beheerder van het forum.
Tja, dan moet die moderator zich natuurlijk wel even bekend maken. Daarom, bij gebrek aan een naam, even contact opgenomen met de beheerder.

Ik was degene, en dat komt omdat ik al meermaals met je gesproken hebt over dit soort berichten, zowel openlijk op het forum, alsmede diverse keren via pb......

mvrg: Emil,

Back ontopic ;)

Back