VRAAGJE?????

• Topicstarter Topicstarter joshua&tamiya
  • Startdatum Startdatum
J

joshua&tamiya

Guest
ik heb een vraagje mag je met een brandstof auto op de openbareweg rijden? (of in een park)?
want de ene zegt van wel en de andere zegt van niet?
groeten

jah ik rij gwoon op de openbare weg
maar ik zoek meestal een plek op waar het rustig
enals mensen je spreken dan gaa je toch gwoon een andere plek zoeken
zoals industriegebied ofzo is meestal wel lekker rustug

mvg mike

Roelof zei:
Officieel niet.

moet je daar dan nog een bewijs voor hebben? :lol:

een politie agent zal mij mischien wel aanspreken omdat hij het geluid hoort maar zal mij denk geen boete uitdelen als ik op een mooi leeg parkeer terrein rij.
ik zal toch nooit midden in de nacht gaan rijden waar mensen in de buurt wonen zodat ik ze wakker maak.(ben het wel van plan, lekker met me light units 8) )

jordy

ik ga gewoon rij gewoon waar ik wil :lol: tot nu toe ben ik pas 1 keer weggestuurd en dat was een een camping terrijn :P
's avond rijd ik nu nog niet maar van de zomer gaan we het hier onveilig maken(op de parkeerplaatsen) :D

ik ben 1x van de weg afgestuurd door de blauwe en 1x een waarschuwing (ik deed net of ik wegging en toen ging hij weg, toen pakte ik weer mijn auto). wel heb ik eens een boete gekregen voor harder als 30 rijden op een fiets in de bebouwde kom :( .

Officieel niet dus...
Echter als jij je fatsoenlijk gedraagt, en je verstand gebruikt, zul je van ome agent geen last hebben, hooguit, nieuwschierigheid....

Het ligt vooral aan jezelf.

Als je in de middag ofzo gaat rijden zullen er geen mensen last van hebben.
Ga ook natuurlijk niet de kinderen uit de buurt gebruiken als pionnen en daar tussen door slalommen.

En jah, als je 's avonds nog eens gaat rijden willen mensen nog wel eens gaan klagen voor het geluid

psygho zei:
30 is 30, simpel, als ze lullig willen doen, en ze doen dat, hang je gewoon......

precfies, dat is nou juist het probleem. je word aangehouden en je vraagt jezelf af wat je verkeerd hebt gedaan, en dan krijg je zoiets te horen. zoals psygcho al zegt, als ze lullig willen doen, doen ze dat...

Ag ja, heb zelf ook eens een boete gekregen toen ik om 9 uur in de avond, een heel klein stukje door het winkelcentrum fietste...
Je doet er niks aan, die boete heb je :wink: .

:ontopic:

Zoals al vaker gezegd, zolang je een ander niet lastig valt zou het geen probleem moeten zijn.

Jorrit

een vriend van mij werd om half 5 's middags aangehouden.. omdat hij geen licht aanhad en de lantarenpaals stonden nog niet aan en het was niet licht 8O :?

rc gaastra-leo zei:
een vriend van mij werd om half 5 's middags aangehouden.. omdat hij geen licht aanhad en de lantarenpaals stonden nog niet aan en het was niet licht 8O :?

Haha, denk dat je een typfoutje maakt :wink:

Een vriend van mij en ikzelf zijn pasgeleden naar het politiebureau geweest om nu eens precies na te vragen hoe het zit met rijden. De agent heeft ons verteld dat ze in principe je auto in beslag nemen+een boete als ze je pakken op de openbare weg. Maar als je bijvoorbeeld op een parkeerplaats of schoolplein enz. rijdt, en je hebt een bewijs dat je daar mag rijden van de eigenaar (of omwonenden) van het terrein waar je rijd (compleet met handtekeningen enz.) dan wordt dit in het systeem gezet en dan mag je daar voort legaal rijden. Ik hoop dat je hier nog wat aan hebt, gr Mike

wolfsven zei:
Een vriend van mij en ikzelf zijn pasgeleden naar het politiebureau geweest om nu eens precies na te vragen hoe het zit met rijden. De agent heeft ons verteld dat ze in principe je auto in beslag nemen+een boete als ze je pakken op de openbare weg. Maar als je bijvoorbeeld op een parkeerplaats of schoolplein enz. rijdt, en je hebt een bewijs dat je daar mag rijden van de eigenaar (of omwonenden) van het terrein waar je rijd (compleet met handtekeningen enz.) dan wordt dit in het systeem gezet en dan mag je daar voort legaal rijden. Ik hoop dat je hier nog wat aan hebt, gr Mike

ja harstikke bedankt voor de informatie.

Back