Een tijdje geleden heb ik een teleporter v3 set gekocht, hierbij zat ineens alles om te kunnen fpv'en, inclusief de Sony pilot HD V2 camera. Eerste vluchtjes gingen goed maar nu twijfel ik of het beeld wel goed genoeg is. Volgens mij kan het beter... Ik begrijp dat ik een goedkope set heb, maar zou ik deze kunnen aanpassen met een andere camera of ligt het echt aan de bril? Ik heb me wel al bezig gehouden met het focussen van de lens, en ook immersion Rc cloverleafs zijn gemonteerd. Hierdoor was het al wel beter maar toch...Ik zie veel de Sony 600tvl en 700 tvl op internet verschijnen. Ook field of view lees ik veel over.Nu vind ik nergens terug welke fov mijn pilot HD heeft, dus weet ook niet welke camera een betere vervanger zou kunnen zijn.Ook zie ik camera's met 4 aansluitkabels, de mijne heeft er 3.Is dit dan nog mogelijk om aan te sluiten mits een kabel weg te laten? Graag wat info wat betreft betere cams en of de beeldkwaliteit hierdoor echt vooruit gaat of eerder door een andere bril.En is het bijvoorbeeld mogelijk een hogere of lagere MW zender te gebruiken met de 250mw ontvanger in de bril?Gaat dit gewoon werken, alleen iets kortere of langere afstand, of is dit gewoon onmogelijk?
Laatst bewerkt: