Vrachtwagen assen??

hallo
hahahah daar was ik ook mee in de problemen gekomen ivm mn terberg 10x8 kipper,
ik had er voor 2 tlt zitten,maar geen doorvoer,
na slapeloze nachten van geen doorvoer te hebben,
midden in de nacht eurekaaaaa ik eruit en proberen en wel ja het lukte!!
ik heb de kunstof behuizing van mn andere tlt as genomen en daar de ingang gedeelte op de andere tlt as met de ingang genomen en met wat dremel werk paste het,een in en een uitgaande as tadaaaaaaaaaaaaa
daar zat ik dan om een uur of 4 te schreeuwen van geluk,
neen de buren werden niet wakker,zijn op vakantie hahahahahhaha
maar het kan dus wel,
sssstttttt het is mijn idee dus niet doorvertellen hoor,hihiihi
mvg markioo

let op met de tlt as koop
er zit 1 as in zakje set nr84028,

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik ben gisteren via een vriend aan een gestuurde TLT-as geraakt een nieuwe en dit voor 30eurokes, niet slecht vindt ik. Nu is het nog ff zoeken naar een vaste achteras, heb er op Ebay al een paar zien staan voor rond de 50euro nu kopen (nieuw en gekogellagerd).

Momenteel heb ik nog genoeg werk met de body, maar het kan geen kwaad om al rustig uit te kijken naar de nog nodige onderdelen, kwestie van de bouw niet te laten stil vallen

Mvg Jan

MVG jan

Hallo,

Ik ben gisteren via een vriend aan een gestuurde TLT-as geraakt een nieuwe en dit voor 30eurokes, niet slecht vindt ik. Nu is het nog ff zoeken naar een vaste achteras, heb er op Ebay al een paar zien staan voor rond de 50euro nu kopen (nieuw en gekogellagerd).

Momenteel heb ik nog genoeg werk met de body, maar het kan geen kwaad om al rustig uit te kijken naar de nog nodige onderdelen, kwestie van de bouw niet te laten stil vallen

Mvg Jan

MVG jan

Hoi Jan,
lijkt wel of ik mezelf hoor spreken :)

Vooruit plannen noemen ze dat dacht ik. ;)
Ben nu ook met de kap van de truck bezig en probeer me al voor te stellen wat ik straks allemaal nog nodig heb.
En dat is nog aardig wat. :shock:

Heb jij er ook last van dat je bankrekening dan wel eens tegen stribbelt. :lol:

Hey Ruud,

Op dit moment stribbelt de bankrekening nog niet te hard tegen, maar deze wordt dan ook goed in het oog :shock: gehouden door mijn bankdirecteur euh vrouwtje....:D en juist door vooruit te denken en te plannen kan ik de kosten mooi sprijden.

Nee op dit moment valt het nog reuze mee,probeer ook wat creatief te zijn met materialen enz. om de kosten te drukken hou alleen mijn hart vast voor de prijs van de trommels en velgen (deze wil ik zelf draaien en denk dat dit wel wat gaat kosten).

Ik volg uw bouwverslag van uw truck op de voet is ook één van de redenen dat ik me na een lange tijd van enkel forum lezen mij toch maar heb aangemeld om wat aktiever te worden:rolleyes:. (bouwverslag van uw kever heb ik ook met plezier gevolgd)

MVG Jan

banden zou je eens voor kunnen kijken naar de rock crawler banden.

van 100 - 120mm en breedte ca 30 - 40mm passen op toerwagen velgen 1/10

Back