vragen over duikboot maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wouter,

Voor dit soort vragen kun je beter eerst de zoekknop bovenin proberen. Zeker doen voordat je uberhaaupt begint met een duikboot. Ik wil je niet ontmoedigen, maar het is niet makkelijk en het is zeker geen speelgoed. Misschien kun je je vader erbij halen om eens samen met hem dit te doen. Veel vaders vinden het stiekem toch wel leuk om iets met hun zoon te doen (meestal durven ze niet). Neem dit maar aan van een vader die niet kan wachten tot zijn zoontje oud genoeg is om mee te nemen naar een submeeting.

Succes,

Danny

PS: Als je vader meedoet, kan hij je ook misschien wel extra financieren en kun je gewoon een Robbe Seawolf oid kopen, heb je in ieder geval een start en kun je ervaring opdoen. Vanaf niets starten is moeilijk, zeker als je de basis van RC-modelbouw nog niet geheel doot hebt.

Hoi Piep,

Nee die duikt niet met een duiktank maar het is wel te maken ik heb ze al gezien met een soort duikzak of fles en met een pompje.

maar de shark wordt geleverd zonder duiktank.

@Piep,
zouje niet eens de antwoorden lezen op je topic die je ontvangen hebt over jouw vragen.
Lezen is een kunst.
Ronald heeft je vragen allemaal beantwoordt over kostprijs van de materialen die je nodig hebt.
Dus even nog eens je hele topic nalezen.
Print het andersuit.
Succes.

Hein

Hoi Piep,

ligt er aan,je kan ook gewoon een plastic flesje die zoveel ml is of een zelf gemaakte buis van pvc en een pompje van de sloop uit een auto en een mini regelaar om de pomp te bedienen je zou een " Thor regelaar " er voor kunnen gebruiken.

@Wouter,
zoals ik al schreef.
Lezen is een kunst!!
Onderstaande knip en plak ik met een berichtje van Ronald,

maar helaas gaat het toch niet uitpakken want :
minimaal 25 euro >> ontvanger minimaal 3 kanalen (voor 2 servo's en 1 motor/speedcontroller)
minimaal 20 euro >> ten minste 2 servo's (1 voor links/rechts en 1 voor omhoog/omlaag heb ik
minimaal 20 euro >> snelheidscontroller (speedcontroller) voor de motor
plm 12 euro >> waterdichte afsluitingen voor de motor-as en de stangen van de roeren.
minimaal 90 euro >> zender met batterijen moet er ook nog bij
totaal dus nog 167 euro te gaan.
en dan moet je 'm nog bouwen...

En voor de rest wordt het een grote krantenwijk om het geld bij elkaar te krijgen.
Of je ouders moeten je sponsoren?
Succes

Hein

@Wouter: zoals hierboven al een paar keren staat: LEZEN!!
Verder:
Je stel hier vragen waar je in het hele duikboten-deel van dit forum ongeveer 20.000 keer de antwoorden kan vinden. Hoe? Door te lezen.
Prijzen van apparatuur kan je terugvinden op alle sites van modelbouw-winkeliers. Klik in op Google: "modelbouw" en je kan een paar jaren vooruit.
Kortom: Ik sluit dit draadje.
Vragen is prima, maar ga dan zorgvuldig met de antwoorden om en stel geen vragen die je (met een beetje zoeken) zó op Internet of bij de modelbouwwinkel-om-de-hoek kan vinden.
-klik-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back