vragen zweven

• Topicstarter Topicstarter hoiditbenik
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien is het verstandig wat beter je best te doen op school,........om daarna te bedenken waar je mee bezig bent,............en daara het in goed Nederlands op het forum te verwoorden.................

Sorry, ik kon het niet laten...............;)

Gr Harry

ik heb vakantie sorry jong

Misschien is het verstandig wat beter je best te doen op school,........om daarna te bedenken waar je mee bezig bent,............en daara het in goed Nederlands op het forum te verwoorden.................

Sorry, ik kon het niet laten...............;)

Gr Harry

omg je midelbare school niet afgemaakt?

amai ben eens een dagje weg en het draadje staat vol geleuter....

ja het is mogelijk.... zweven zal het toestel wel doen, afremmen het motortje met prop.

hou het standaard zoals het bedoelt was 35-40j terug.

je kan het zowel op een pyloon als in de neus maken, maar zolang je geen verstand van motoren hebt, zou ik voorzichtig aandoen.

een eens proefdraaien op een ijzerplaat in de bankschroef, en daar de motor op geschroeft.

het geluid. inderdaad maakt het een kabaal, maar als je in de uitgestrekte thermiekvelden leeft, doe het.

en wat dit draadje betreft... ik denk dat een kind van 13 niet alleen met zo een gevaarlijk iets bezig mag zijn.

als ik (26jaar, en 2x zou oud) hoor wat een cox kan aanrichten, ik krijg al schrik om het ding nog maar aan te raken.

wat mij betreft is dit draadje ten einde, en is alle nodige info gegeven.

kort samengevat,
JA het kan op een zwever...
NEE ik zou het zelf niet riskeren als ik 13j was.

amai ben eens een dagje weg en het draadje staat vol geleuter....

ja het is mogelijk.... zweven zal het toestel wel doen, afremmen het motortje met prop.

hou het standaard zoals het bedoelt was 35-40j terug.

je kan het zowel op een pyloon als in de neus maken, maar zolang je geen verstand van motoren hebt, zou ik voorzichtig aandoen.

een eens proefdraaien op een ijzerplaat in de bankschroef, en daar de motor op geschroeft.

het geluid. inderdaad maakt het een kabaal, maar als je in de uitgestrekte thermiekvelden leeft, doe het.

en wat dit draadje betreft... ik denk dat een kind van 13 niet alleen met zo een gevaarlijk iets bezig mag zijn.

als ik (26jaar, en 2x zou oud) hoor wat een cox kan aanrichten, ik krijg al schrik om het ding nog maar aan te raken.

wat mij betreft is dit draadje ten einde, en is alle nodige info gegeven.

kort samengevat,
JA het kan op een zwever...
NEE ik zou het zelf niet riskeren als ik 13j was.

hoe kan ik dit draadje verwijdere en de andere die ik niet meer nodig heb

Het is verdorie weer vakantie hoor... Denk even goed na de volgende keer als je een topic opent.. Op deze manier heeft niemand er wat aan...

Robert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back