Vriendenlijst wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corrien

In Memoriam
Forum veteraan
Ik heb 2 forumers, die vriendjes met mij willen worden. Vroeger hoefde ik de nieuwe vriendschap alleen maar te accepteren en dan stonden ze in m'n lijst. Nu staat ze wel in m'n lijst, maar alleen met de mededeling 'om vriendschap verzocht'. Wat ik ook doe, deze status verandert niet. Wat doe ik fout of wat is er fout?

Op deze manier krijg ik natuurlijk nooit een grote kennissenkring :(.

houdt meestal in dat jij hun uitgenodigd hebt, en zij jou moeten accepteren.

vriendje.jpg

ik heb ook 1 iemand welke mij nog steeds moet accepteren ;)

En dat zou ik dan zelf niet weten :roll:? Ik ben nog steeds niet aan het demonteren, hoor :mad:!

Nou ja, ik heb ze maar uit m'n lijst verwijderd.

Laatst bewerkt:
Onderin het fotootje staat een vinkje.. of beter gezegd, niet, want het zijn nog geen vrienden. Dan dat vinkje zetten en onderaan 'wijzigingen opslaan' kiezen.

Zoals reeds gezegd heb ik ze uit mijn lijst verwijderd. Volgens mij is er ergens iets mis gegaan. Ik ken deze forumers niet en zij mij vermoedelijk ook niet.

Normaal krijg je bij de melding, dat iemand om vriendschap verzoekt een antwoordvenster, dat vraagt of je ze accepteert. Ik kreeg nu ook de melding, maar geen antwoordvenster. In plaats daarvan een vriendenlijst met daarin twee forumnamen, waarbij 'om vriendschap verzocht' was aangevinkt.

Overigens gebruik ik zelf deze functionaliteit nooit. Ik zien vanzelf wel of ik bekenden tegenkom in de draadjes, waarmee ik me bemoei.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back