Vrijrijden zaterdagavond 16 september de MACH in heemstede

• Topicstarter Topicstarter cher
  • Startdatum Startdatum
Zaterdagavond voor het eerst op de Mach gereden wat een mooii circuit is dat zeg.
We reden met ca 20 man en het was super dit was mijn eerste keer op een rc circuit en het ging er zo leuk en relaxed aan toe wat is het rijden op een circuit toch anders dan op een parkeerplaats geweldig was het.
1 jongen gaf nog een demonstratie met een hele snelle auto wat ging die snel zeg wil ik zo goed kunnen rijden dan moet ik nog heel veel oefenen
De volgende keer op 15 juli ben ik er zeker weer bij en neem dan ook een aantal vrienden mee want die moeten het zeker ook eens proberen
MACH bedankt voor deze avond voor RC newbies

Leuk!!!!

Het is de MACH die volgens mij (momenteel nog) als enige club deze mogelijkheid geeft aan de PPR (parkeer plaats rijder)

Ook de beginnende (recreatieve) brandstof rijders hebben deze mogelijkheid tijdens clubraces...

De 1e niet, maar de 2e clubrace was de opkomst redelijk en is er door deze mensen geraced, niets dan positieve reacties gehad......

moon zei:
We reden met ca 20 man en het was super dit was mijn eerste keer op een rc circuit en het ging er zo leuk en relaxed aan toe wat is het rijden op een circuit toch anders dan op een parkeerplaats geweldig was het.

Ik heb het al heel vaak lopen verkondigen, rijden op een circuit IS VEEL leuker dan op een vlakke asfalt plaat.......

Ik kan met niet voorstellen dat er IEMAND is die dit niet vindt......

Dat het voor jonge personen lastig kan zijn om i.v.m. vervoer bij een circuit te komen, dat begrijp ik, maar het blijft vele malen leuker....

Zaterdagavond 15 juli ga ik weer naar de MACH om lekker te racen
Ik heb nu een 19 turns motor en ben benieuwd hoe die gaat.
Ik hoop dat er nog meer elektro parkeerplaats rijders komen want op de MACH rijden is toch wel een hele ervaring .
Mijn vader en moeder gaan deze keer ook mee want die willen wel is zien hoe ik race ;-) en dan kan ik lekker tot 's-avonds laat blijven
Mijn vriend gaat ook mee om te kijken want hij heeft nog geen auto maar mag wel effe met mijn auto proberen
Ik laat jullie nog wel weten hoe het deze keer gaat

Hallo rijder Moon je vriend kan met een auto van de MACH rijden
De Mach heeft voor deze zaterdagavonden 3 Tamiya TT-01 auto's die door RCspeedworld uit Heemskerk beschikbaar zijn gesteld om ook de
toekomstige coureurs een mogelijkheid te geven om te ervaren hoe het is om met een rc auto te rijden.

ZAterdagavond 15 juli was het weer zover de 2e vrijrijden op de Mach was een groot succes 32 rijders van 4 tot 70 waren gekomen om op een prachtige zomeravond met hun bolides effe lekker te gassen.
Het aantal rijders wordt elke maand meer dus op naar de volgende zaterdagavond op 5 augustus

leuk initiatief!!!

kan ik daar met m'n onlangs gekochte TT01 en zoon van 8 komen rijden, moet ik dan nog aan bepaalde dingen denken zoals: wie zet je auto op de baan als die eraf gaat, en/of bepaalde frequenties???
lopen er meer kids van een jaar of 8-10 rond?

ben een echte nitwit

vanaf 10 jaar .... je kind moet buiten de omheining blijven i.v.m. de verzekering .... bel anders eerst even met de club .... inprinciepe is deze sport zo gevaarlijk dat je pas vanaf 10 jaar in de buurt van de baan mag komen op last van de verzekering ,...... errug kinderachtig jah, ik weet het .... :(

gose zei:
leuk initiatief!!!

kan ik daar met m'n onlangs gekochte TT01 en zoon van 8 komen rijden, moet ik dan nog aan bepaalde dingen denken zoals: wie zet je auto op de baan als die eraf gaat, en/of bepaalde frequenties???
lopen er meer kids van een jaar of 8-10 rond?

ben een echte nitwit

Hallo jullie zijn van harte welkom met de tt-01 er rijden meer kinderen met een tt-01 momenteel is de jongste 7 en de oudste 70 dus alle leeftijden doen mee er zijn ook rijders die al goed kunnen rijden met snellere auto's maar dat is geen probleem daar we om het kwartier gaan wisselen (newbies,gevorderde,profi's)
Frequenties houden we ook in de gaten en baaninzetters zijn er ook
Deze avonden zijn dan ook bedoelt om lekker ontspannen te rijden
De kantine is dan ook open dus eten en drinken geen probleem

groetjes

Zo effe berichtje hoe het was zaterdagavond op de mach
mijn 19 turns motor ging als de brandweer er waren nu veel meer rijders maar dat was geen probleem er werd nu gescheiden gereden dus nieuwelingen ,betere rijders,nog betere rijders en heeeelllleee snellle rijders(wat gaan die snel zeg)
Mijn vriend mocht met een TT-01 van de mach rijden hij vond het helemaal geweldig
en iedereen is harstikke aardig als je wat wil weten of je auto doet het niet wordt je gelijk geholpen .mijn vader en moeder waren nu ook mee en die vonden het ook een heel gezellige avond pa zat lekker aan de bier en mijn moeder zat de hele tijd te kletsen op het terras met andere moeders we gingen lekker pas om 11 uur 's-avonds naar huis
Op 5 augustus gaan we weer heen
doei moon

o ja helemaal vergeten te zeggen mijn vader gaat nu ook en auto kopen want die wil ook rijden hij gaat vanmiddag een tt-01 kopen bij rcspeedworld groetjes

gose zei:
ok bedankt,

kom zeker langs, moet ik dat van te voren melden?

je hoeft je niet aan te melden
Als je 5 augustus op de Mach komt dan even melden in de kantine en dan hoor je hoe het allemaal gaat .
tot 5 augustus

Zaterdagavond gaan we met de hele familie weer lekker naar de Mach
Mijn vader en moeder hebben allebei een auto gekocht want die vonden het zo leuk om te zien ,mijn vader heeft een tt-o1 met verlichting gekocht en mijn moeder zag toen we bij RCspeedworld waren een Tamiya Suzuki die vond ze zo leuk en heeft hem toen ook maar gelijk gekocht dus pa ma en ik hebben nu alle drie een auto.zal mijn benieuwen hoe die 2 oudjes ;-) zaterdagavond rijden .

Zaterdagavond 5 augustus is het weer zover dan kunnen alle parkeerplaats en beginnende clubrijders weer rijden op het RC circuit van de Mach in Heemstede .

Er zal ook een demonstratie gegeven worden met een aantal zeer snelle
auto's

voor de jongens , meiden,vaders,moeders ,opa's en oma's die ook wel is willen rijden met een RC-auto heeft RcSpeedworld een aantal auto's klaar staan om dit te proberen.

http://www.rcpromoteam.nl/pdf/mach.pdf

Nou ben geweest vandaag (5 aug).
Na het bouwen enige tijd geleden van een TT01 en daarna 3 x op de parkeerplaats wat doelloos heen en weer karren was dit toch wel errug gaaf!
Alleen leek mijn auto verdikkeme wel stil te staan tussen de andere TT01's, maar ik werd als volkomen leek gelijk geholpen aan andere tandwielen en een volle accu en had gelijk wat meer snelheid (wat trouwens mijn stuurmanskunsten niet ten goede kwam haha).
Al met al een paar leuke uurtjes met zeer vriendelijke mensen en iets in me zegt dat ik zeker nog een keer ga rijden. Zo hoort een open avond voor parkeerplaatsrijders te zijn, top!
En voor advies over eventuele verbetering van mijnTT01 ga ik naar Heemskerk.
Thanks, cu later!!!!!!!!

zaterdagavond 26 augustus is het weer vrijrijden met electro onroad op de Mach in Heemstede

zaterdagavond weer lekker naar de Mach geweest mijn moeder heeft daar voor het eerst met haar tamiya suzuki swift gereden(gestunteld).
ze vond het fantastisch er reden nog 3 suzukies
mijn vader kon al aardig sturen met zijn nieuwe auto en ik kon een aantal jongens al lekker volgen.
1 jongen was aan het testen met een brushless setje en wat ging die snel ongeveer 80 km.
Om 23.00 uur ging het licht uit op de baan en hebben we nog effe lekker wat gegeten in de kantine wat een leuke sfeer is het daar toch op de Mach iedereen helpt elkaar en ik ga zeker 16 september weer heen

groetjes Moon

zaterdagavond 16 september is er weer een mogelijkheid om te rijden op de mach dus kom eens langs en ga is lekker rijden op een echt rc circuit

....komt dit vrijrijden volgende zomer weer terug?
En zo ja op welke dag(en) en hoe vaak?

gose

Back