Hi Guys,
Ik heb een probleem
Ik wilde mijn V stabi Silverline Versie Pro 5.3.1 updaten naar V5.3.4 Pro
en dit had ik ook gedaan met de ander V stabi op de andere heli.(was de blauwe Blueline Pro)
Nu was ie aan het upgraden via online upgrade en verloor deze op de nieuwe PC software die ik ook had geinstalleerd de connection in het menu
ik had/heb wel usb groen maar connection blijft rood!!
alles los gekoppeld en nu werkt er niets meer!
ik krijg wel via de pc dat de usb groen is maar connection blijft rood
Ook als ik alle kabels weer er af haal en gewoon de zender en de ontvanger aangezet komt er geen leven meer in de Vstabi
Ontvanger werkt wel,het gas van de gas servo werkt wel(is een Nitro versie)
Kan je op de een of andere manier de Vstabi weer resetten? zodat de updat er weer op gezet kan worden want nu heb ik een dooie Vstabi silverline Pro die dus niets meer doet
heb de connection kabel tussen V stabi en pc ook al verwisseld met de andere kabel die ik nog heb maar ook daar ziet hij hem niet meer
Graag jullie help of moet ik deze terug gaan sturen naar Mikado???
Ik heb deze op de 3D masters gekocht maar heb er geen bon meer van
Graag jullie help zodat ie het weer gaat doen
Greet,
Jeroen
Ik heb een probleem
Ik wilde mijn V stabi Silverline Versie Pro 5.3.1 updaten naar V5.3.4 Pro
en dit had ik ook gedaan met de ander V stabi op de andere heli.(was de blauwe Blueline Pro)
Nu was ie aan het upgraden via online upgrade en verloor deze op de nieuwe PC software die ik ook had geinstalleerd de connection in het menu
ik had/heb wel usb groen maar connection blijft rood!!
alles los gekoppeld en nu werkt er niets meer!
ik krijg wel via de pc dat de usb groen is maar connection blijft rood
Ook als ik alle kabels weer er af haal en gewoon de zender en de ontvanger aangezet komt er geen leven meer in de Vstabi
Ontvanger werkt wel,het gas van de gas servo werkt wel(is een Nitro versie)
Kan je op de een of andere manier de Vstabi weer resetten? zodat de updat er weer op gezet kan worden want nu heb ik een dooie Vstabi silverline Pro die dus niets meer doet
heb de connection kabel tussen V stabi en pc ook al verwisseld met de andere kabel die ik nog heb maar ook daar ziet hij hem niet meer
Graag jullie help of moet ik deze terug gaan sturen naar Mikado???
Ik heb deze op de 3D masters gekocht maar heb er geen bon meer van

Graag jullie help zodat ie het weer gaat doen
Greet,
Jeroen