vtec 3800 t03gestaan of niet.

• Topicstarter Topicstarter M.L.
  • Startdatum Startdatum
M

M.L.

Guest
Hallo
Ik heb een klein vraagje.
Zijn de vtec 3800 fat boy cellen toegstaan in de nk wedstrijden.
Ik weet dat er al 4200 is maar hier makkelijk aankomen voor een goed prijsje.

gr Marvin

Als volgt:

In het NK wordt zo als gewoonlijk de EFRA regels gevolgd. De EFRA regels zeggen over accu's het volgende:

Gebruik maken van Sub C Cellen volgens industrie std norm 43,0 mm lengte en 23 mm diameter. Tevens moeten deze op de EFRA lijst staan om toegelaten te zijn.
De bekende GP 3700, IB 3600 en Sanyo 3600 die al op de EFRA 2005 lijst stonden zijn natuurlijk weer toegestaan.

Alle nieuwe ( 2006 lijst ) gehomologeerde cellen die dus niet aan die maat voldoen zijn dus illegaal.

Wel staat er op de lijst een uitzondering voor 2 cellen. De IB's 3800 en 4200. Waarom is nog niet duidelijk.

Dus direct een antwoord op jou vraag is er niet. Het verstandigste is om even de cellen op te meten als je in je L.H.S staat.

Groet Robert

PS: trouwens de aanbieding van ROAL al gezien??

hij is wel toegestaan maar voldoet niet aande maten(43.4 in plaats van 43.0) dus is hij volgens robert illegaal

mag ik er wel open club wedstrijden mee rijden

M.L. zei:
hij is wel toegestaan maar voldoet niet aande maten(43.4 in plaats van 43.0) dus is hij volgens robert illegaal

mag ik er wel open club wedstrijden mee rijden

Volgends de EFRA en dus NOMAC illegaal :wink:

Clubs hebben (bijna) nooit een regelement voor accu's je kunt er dus 99,9% zeker van zijn dat het op je club wel gewoon mag.

Groet Robert

Back