vtol jet?

X-12

$44.99
Current / Peak 10sec.

12 amps / 16 amps
Cells

3 LiPo / 800-1300mah
Bec/Servos

Yes / 2-3
Size

1.65"x.91"x.35"
Weight

.53 oz
hier kom ik net achter... die regelaars zijn voor 3cell 1100 minimaal bedoeld en ik wil 350 tot 700 mah inverband met gewicht gebruiken

ik ben nogal wispelturig.... ik zie toch maar af van lipoly want na goed kijken wordt het een stuk duurder met denk ik slechtere kwaliteit dus ben ik gaan kijken wat het me bij aircraft world kwijt zou zijn: $190met verzend kosten, maar ik hou ook wel van betrouwbaarheid dus ik ging kijken op de site van graupner waar ik voor zo'n 110 euro een motor met regelaar met batterij heb( daar komen dan nog 3 sevro's bij, een ontvanger, de 40mm edf natuurlijk en wat stekkertjes ik schat zo'n 50 eurie bij rctechnics)
maar nou ff finalement wat raden jullie me aan graupner wat ik bij quartel kan halen of bestellen bij aircraft world?

post eerst nog ff wat je precies koopt voordat je je bestelling doet..
en ik zou toch gaan voor ACW, is erg goedkoop verzenden, en tot dus ver zeer goed in qualiteit en service :)

nou bij ACW zou ik een feigao met edf 40 kopen met deze controler "Hyperion TITAN 20A HI-PRO Brushless ESC" of deze "15A, 3S ESC with 2A BEC - Waypoint High-Performance, High-Value Brushless Speed Controllers" met een hyperion 350mah of 950mah 2cell lipo en een gws ontvanger met nog twee servo's( ik denk gws naro standaards zijn het goedkoopst...)
en anders zou ik bij quartel een graupner inline 300 met een graupner compact control 12A en een 400mah graupner lipo(alles dus van graupner en dan bestel ik de servo's en onvanger bij rctechnics...)

wat zouden jullie me aanraden (bij aircraft kost het me zo'n 200 dollar en bij quartel en rctechnics kost het me zo'n 190 euro)

wat wel het verschil is tussen de twee is dat ik bij ACW 3 lipo's van 350mah of 2 van 950mah voor 200 dollar terwijl ik dan bij quartel er maar een van 400mah heb...

Back