Vuurwerk en rookbom ontsteker

wat een sneu gedrag zeg... je hebt heel dit topic gemoraalriddert..

Gemoraalridderd. Maar dat terzijde.

Het ging mij meer om de houding van OP.

Ik denk dat zelfs legale rookpotten zoals Bengaals vuur aan modelvliegtuigen vastmaken risico's met zich mee kan brengen en dat de legaliteit daarvan ter discussie staat. Ik weet ook niet hoe oom agent er op reageert indien hij een toestel constateert waar een stoot rook uitkomt, zeker als dit niet in het luchtruim van een modelvliegveld gebeurt.

Aangezien er in de forumregels duidelijk staat dat er geen illegale dingen gepost mogen worden lijkt het mij niet meer dan normaal om de forumbeheerders te laten bekijken in hoeverre dit voor dit topic geldt.

Meer is het niet.

Ash.

Gemoraalridderd. Maar dat terzijde.

Het ging mij meer om de houding van OP.

Ik denk dat zelfs legale rookpotten zoals Bengaals vuur aan modelvliegtuigen vastmaken risico's met zich mee kan brengen en dat de legaliteit daarvan ter discussie staat. Ik weet ook niet hoe oom agent er op reageert indien hij een toestel constateert waar een stoot rook uitkomt, zeker als dit niet in het luchtruim van een modelvliegveld gebeurt.

Aangezien er in de forumregels duidelijk staat dat er geen illegale dingen gepost mogen worden lijkt het mij niet meer dan normaal om de forumbeheerders te laten bekijken in hoeverre dit voor dit topic geldt.

Meer is het niet.

Ash.

[mod]Volgens mij ben ik heel duidelijk geweest. Dit soort offtopic posts graag buiten het draadje laten aub.[/mod]

Hey die tabletten ken ik niet maar branden ook maar heel even.
Die AX hulzen van mij zijn van plastic en heb daar een speciale houder voor om onder het toestel te monteren. Ik heb ook houders voor op de vleugels maar die heb ik nog niet getest. Die losse tabletten zijn denk ik een beetje onhandig.
Ik ga trouwens een extra safety inbouwen voor tijdens het aansluiten en heb een led die ik in de connector voor de ontstekerdraad kan steken om het systeem te testen zonder ontsteker.
Helemaal ideaal is zo'n "remove before flight" safety schakelaar van emcotec ofzo, maar das alleen voor vaste installatie handig en best prijzig.

Back