Vuurwerk filmen vanavond?

Gaat er nog iemand vanavond opstijgen om het vuurwerk te filmen?

Ik heb geen multi die ik in het donker kan vliegen helaas maar lijkt me wel vette beelden opleveren.

Mocht je gaan vliegen dan zie ik ze graag hier verschijnen.

Aan alle leden van het MBF forum en speciaal voor alle moderators die dit forum maken tot wat het nu is(top):

Fijne jaarwisseling en een super 2014 toegewenst

Gr Jurgen

Ik niet, maar ik denk dat je wel een goede camera moet hebben met een hoge ISO.
Voor een gopro oid is het al snel te donker.

Ik niet, maar ik denk dat je wel een goede camera moet hebben met een hoge ISO.
Voor een gopro oid is het al snel te donker.

De enigste reden inderdaad waarom ik vanavond niet in de duinen ga hangen. Enkele vrienden vonden dat ook wel tof.. maar, ik heb wat getest met mijn camera's en 's nachts filmen, maar ik heb geen geschikte camera.

Was wel mooi geweest...

Ik niet want ik ga vanavond 75 kilo vuurwerk afsteken hier in Polen op het strand.
Vorig jaar 60 kilo afgestoken en voor volgend jaar willen we 100 kilo de lucht laten in gaan.
Dus geen tijd om de lucht in te gaan haha.

Als het weer meezit ga ik wel proberen te filmen. Gopro is inderdaad wel wat aan de lage kant maar heb ook snachts nog een leuk shot kunnen maken hoor met alle lichten. Met een beetje geluk kan ik dan ook het vuurwerk in antwerpen zien.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb er wel over nagedacht m'n NEX 5 de lucht in te sturen, maar durf het toch niet aan, als er iets verkeerd gaat met vuurwerk staan er te veel mensen op de straat gok ik... en het apparaat zelf is natuurlijk ook gewoon duur.

Misschien dat het in de straat wel rustig is, en dan ga ik eventueel nog wel de lucht in, maar ik ben het vooralsnog niet van plan... :(

Onderstaand filmpje is van mij en gefilmd met een hero3 black.
Zou er best leuk uit zien denk ik.
Alleen jammer dat ik nog de griep heb dus ik waag me maar niet buiten va.

Beterschap Ben!

Sta vannacht al hoog dus zal los ook genoeg filmen met de gopro. Afhankelijk van de situatie en veiligheid voor mezelf en hexa kijk ik nog of ik kan filmen. Mijn accu's laden al weer na een vlucht deze middag.

Heb het geprobeerd de eerste poging om half 8 maar de wind waaide te hard dus heb hem verder maar aan de grond gehouden aangezien bijna controle verloor door de wind. Heb wel kort filmpje die upload ik later wel even.

Patrick

Gelukkig was het hier om 10 voor 12 droog. Even test vlucht gemaakt en daarna om iets over 12 de lucht in voor opnames. Stond vrij veel wind maar de dji f550 was heel stabiel. Zo maar is de beelden goed bekijken.

Dat is echt oprecht veel gaver dan ik had verwacht dat het zou zijn! misschien volgend jaar toch ook de mijne de lucht in sturen...

dit zijn mijn beelden maar viel niet mee te vliegen met de wind.... is in leeuwarden.. was op dat moment niet veel vuurwerk maar opdat het zohard waaide er heel snel mee gestopt..

patrick

Back