Vuurwerk filmen vanavond?

dit zijn mijn beelden maar viel niet mee te vliegen met de wind.... is in leeuwarden.. was op dat moment niet veel vuurwerk maar opdat het zohard waaide er heel snel mee gestopt..

patrick

How Damn... wat trekt jouw arm krom als je veranderd van koers.

Ik zou hier iets aan proberen te doen.. De kracht van je motor trekt nu heel de arm krom over de lengte as.. Torsale kracht dus. Dit lijkt me niet echt bevorderlijk.

Wellicht je motor aan het uiteinde van arm monteren en dan lager... En wellicht zelfs stevigere armen...

Laatst bewerkt door een moderator:
How Damn... wat trekt jouw arm krom als je veranderd van koers.

Ik zou hier iets aan proberen te doen.. De kracht van je motor trekt nu heel de arm krom over de lengte as.. Torsale kracht dus. Dit lijkt me niet echt bevorderlijk.

Wellicht je motor aan het uiteinde van arm monteren en dan lager... En wellicht zelfs stevigere armen...

hou er ff rekening mee dat het een fisheye lens is en dat het dan vele male erger lijkt....

hou er ff rekening mee dat het een fisheye lens is en dat het dan vele male erger lijkt....

Zou dat ja? Volgens mij is het echt mega duidelijk op het moment dat hij de motoren opstart en naar take-off speed gaat... Ik dacht dat zijn arm uit de kom werd getrokken :p

Overigens bedoel ik het positief he... Want vliegen doet hij. En de beelden zijn zo slecht nog niet. Een gimbal zou handig zijn...

Iss mijn beginner quad en het vliegt als tirerlier... zit idd wel beetje speeling in maar wou me deadcat de lucht niet in doen vandaar maar is ook wel makkelijk bij harde landing geven ze mee en knappen ze niet :D

Back