Vuurwerk topic.

Het was weer leuk, dat Duitse spul is echt wel aan te raden qua prijs/prestatie verhouding!

Iedereen de beste wensen nog trouwens! ;)

@Robby TPC:Mooie foto's!

Had ook de Eos 60d nog willen uitlaten, maar de sociale contacten verhinderden dit.. helaas... Volgend jaar plan ik die tijd evne in... Waren hier hele mooie "palmbomen"

Psygho (Emil)

Had ook de Eos 60d nog willen uitlaten, maar de sociale contacten verhinderden dit.. helaas... Volgend jaar plan ik die tijd evne in... Waren hier hele mooie "palmbomen"

Hoezo volgend jaar blijf je al die tijd dan thuis ???
nog de beste wensen voor dit jaar (2012)

Nee, dan maak ik even bekend dat ik ook nog even foto's wil maken, en vieren we het dan bij ons thuis..

Nu waren we bij oud en nieuw viering bij anderen, das toch even anders dan...

hallo ultimate dan weet ik ik alweer bij wie XD

beetje dik en kaal rond de 24 jaar? :P

heb ik het goed?

Rulez

Nog een paar plaatjes,

nl2.jpg

CIMG9001.jpg

nl2012.jpg

CIMG9022.jpg

Wel jammer dat de pret met vuurwerk weer over is :P, mis het wel altijd een beetje erna:P

tip voor volgend jaar: zet een vuurpijl die niet knalt op je modelauto en schiet hem door de straat! haha:P

tja voor dat geld aan vuurwerk had je ook een knappe rc model kunnen kopen
en dan heb je er langer plezier van ipv die pieuwwwwwwwwwwww paf plof dag geld weg geschoten vuurwerk gedoe

Heb dit jaar babypijlen gehaald, kon het niet laten om er een model omheen te bouwen :mrgreen:

20121229231008.jpg

20121229231018.jpg

Aandrijving: 5 fluitpijltjes :)
Hij heeft gevlogen, schoot na ontsteking naar een meter of 3 hoogte en maakte toen een duik naar rechts waarna ie met zn neus eerst de stoep raakte. :mrgreen:

zolang hij maar niet in iemand zijn oog kan komen...
Dit soort dingen zijn toch te zot voor woorden..

Op deze manier zitten we volgend jaar echt naar een gezamenlijk vuurwerk te kijken..

Back