vuzix iwear AV920

Ik bedoel black screen
Is zelfde toch

Ik heb nog nooit ruis gezien in mijn cm

Als ik hem aan zet zwart beeld

Aha.. je sluit hem aan zonder video signaal en dan is er (nog) geen ruis...
Dat is inderdaad zo, maar ..... Als er eenmaal video signaal/beeld gegeven is en het wordt slechter/minder, totdat deze wegvalt blijft de ruis/static gewoon zichtbaar, totdat deze (hopelijk :-) ) terug komt. Het beeld gaat niet tussentijds op zwart.

Komt ook voor bij sommige ontvangers... als je deze inschakelt zonder signaal/zender, zie je in het begin ook alleen zwart beeld. Pas als er even een video signaal afgegeven is en het signaal gaat weer weg, zie je de static aanwezig blijven.

Ik moet er niet aan denken, als je op 5.8 vliegt en je duikt even achter een paar bomen, (gebeurt mij regelmatig/bewust) dat dan je scherm even op zwart gaat. Zou de bril of ontvanger alinea erecta de vuilnisbak in gaan. :-)

Ik (en anderen) blijf dus met de Cinemizer plus gewoon beeld houden.. ook static.
Mogelijk dat hij na 5 minuten zichzelf in een of andere protect mode schakelt ( hij schakelt zichzelf uit als er totaal geen video signaal meer aangeboden wordt ), maar dat heb ik in de praktijk nooit als bezwaar of tekortkoming ervaren.
Eerder gemak... als ik de ontvanger uitschakel, gaat de Cinemizer naar verloop van tijd dus ook automatisch uit. Beschermt dus ook de accu.

Ja grappig

Een video rec. Er tussen en probleem opgelost

Daar krijg ik de kriebels van
Stel hij gaat uit. Beeld weg

Alles wat we nodig hebben is zink signal

Rob

Back