VZG/ELC (VEM) verzamel topic

Aha, mooi! Zo'n schuimpje zal voor jou geen probleem zijn :lol: (als ik goed geplakt heb tenminste... :rolleyes:).

Jammer dat er geen jets zijn, is perfect weer nu.

Kom maar gewoon naar de hei. De baas kan je toch niet controleren vanuit Frankerijk. ghehe.
Nou als ik nu alleen en privé vlieger zou hebben dan kon hij de kist buiten laten staan en zou ik die om half 11 wel binnen zetten.

Maar jah, we hebben 3 vluchten staat tot 20:00, beetje lastig dan :-(

Jammer dat er geen jets zijn, is perfect weer nu.
Ik kan natuurlijk...................
Daar baal ik nog het meeste van, schitterend weer en ik moet weer werken :mad:

Haha, stagiaires en DIE verantwoordelijkheid......................................... neh :nooo:

HAHA gaat lekker hier lees ik wel XD

Hé Henk kan ik de minimoa ook meenemen?? :P

vanaaf maar eens kijken of de edge weer ok is nadat de motor eruit was gevlogen :S

Greetzzz

full

Leon je kunt niets zonder onderdelen Puhhh.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jullie maken het me wel moeilijk jongsn.
Ook dat ik de mac moet missen vandaag gaat er niet is.

Misschien dat ik snel even naar jullie toe kom rijden, ben ik er 20:45, kan ik zeker nog wel een half uur vliegen en dan op naar de MAC :D

Niet jetten dan jammer genoeg maar alla, dat komt wel weer.

Oh Ja vergeet de electronica niet mee te nemen. inleveren bedoel ik ruilen we zo om

Hee die gear/rem schakelaar heb ik er ook in zitten (dankzij Dick) werkt toppie :thumbsup:

OK, moet dan maar :cool:
Vorige week ook al niet geweest, laat het dus ook lang zonnig blijven kan ik misschien nog 1x jetten ook ;-)

full

Helaas deze nog niet voor vandaag, jammmmmmer ik denk dat ik maar een camper moet aanschaffen met werkplaats kan ik alles in eens meenemen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Al ben ik er maar een half uur ik ga jullie komen lastig vallen.

Wel een verslaving hoor dat modelvliegen ;-)

Of was het nou de MAC :roll:

helaas geen vevoer voor vanavond :(.
brommer licht plat (gat is een carter) is al weer gemaakt vandaag maar moet nog even drogen.
en pa is ziek en ma durft niet te rijden over het zand pad ;).

ja, dan dan ist niet anders he :D.

Back